خانم اکبری یا فرماندار شهر قدس مسئله این است؟/دروغی که به صدا وسیما نسبت داده شد.

چند روز پس از اینکه برخی رسانه‌ها به دروغ افراد پخش شده در گزارش صداوسیما را زیر سوال بردند و حتی یکی از آن ها را فرماندار سابق شهر قدس معرفی کردند مشخص شده که این موضوع صحت نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حمید حضرتی،طی هفته گذشته گزارشی از صداوسیما با اجرای یوسف سلامی درباره میزان خریدی که می‌توان از پرداخت اصلاح یارانه‌ها تهیه کرد، منتشر شد.

بعد از این گزارش ، شایعات زیادی درخصوص ساختگی بودن این گزارش منتشر شد و حتی عده‌ای ادعا کردند که خانم علیزاده در گزارش،  همان لیلا واثقی، فرماندار شهر قدس است.

 

فارغ از اینکه چگونه یک فرماندار (آن هم فرماندار خانمی که به دلیل انگشت شمار بودن خانم‌ها در این پست و حواشی سال نود و هشت،  به چهره رسانه‌ای تبدیل شده) حاضر می‌شود خودش را در عصر ارتباطات با یک نام دیگر جلوی دوربین ببرد، دقت در تصاویر ( مقایسه بینی و دندان دو فرد) نشان از تفاوت این دو فرد دارد.

 شایعه دیگر را یکی از خبرنگاران اصلاح طلب منتشر کرد و مدعی شد ، خانم زنگی آبادی که به عنوان فرد دیگر درکلیپ بوده، خانواده سه نفره هستند که صداوسیما به دروغ آنها را چهار نفر معرفی کرده، توییتی که با واکنش گسترده منتشر شد، البته این خبرنگار به اشتباه خود اعتراف کرد که البته هیچ بازخوردی نداشت و تکذیبه اش دیده نشد.

 

 

 

انتهای پیام/2541

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار