امام جمعه اهرم:

خاورمیانه جدید جبهه مقاومت بدون رژیم صهیونیستی است

امام جمعه اهرم گفت: خاورمیانه جدید جبهه مقاومت، خاورمیانه بدون رژیم صهیونیستی است و این به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های این هفته اهرم اظهار داشت: روز جمعه، روز جهانی قدس، برای همه آزادی خواهان جهان روز عید و روز مبارکی است، روزی است که بشر برای آن هزاران سال انتظار کشیده است.


امام جمعه اهرم افزود: در جمعه‌ای قرار داریم که حضرت امام راحل آن خلف صالح جریان هدایت و آن پرچمدار مسیر انبیا و ائمه معصومین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند.


وی گفت: حضرت امام (ره) در پیامی به مناسبت روز قدس می‌فرماید: «در شب قدر، مسلمانان با شب زنده داری و مناجات، خود را از قید بندگی غیر خدای متعال که شیاطین جن و انس هستند، رها شده و به عبودیت خداوند در می‌آیند، در روز قدس که آخرین روزهای شهرُ اللَّه اعظم است، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت‌ها رها شده و به قدرت لا یزال اللَّه بپیوندند و دست جنایتکاران تاریخ را از کشورهای مستضعفان قطع کنند».


وی ادامه داد: فلسطین قطعه جدا شده از امت اسلام است که ده‌ها سال است تمام سیاستمداران و اندیشکده ها و نظامیان عالم با نقشه‌های متعدد خواستند این غده سرطانی و رژیم فاسد صهیونیستی را نگه بدارند.


وی ادامه داد: به برکت این نامگذاری و توجه دادن امت اسلام به مسئله اول دنیای اسلام که مساله فلسطین است و مقاومت خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بر اینکه این غده سرطانی باید از بین برود و با مقاومت شما مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی آرزوهای زیادی که دشمنان برای خود داشتند که یکی پس از دیگری بر باد رفت و اضمحلال آنها در شرف تحقق است.


پهلو زاده بیان کرد: یکی از برکات انقلاب شما مردم شریف و مقاوم ایران اسلامی، بر هم زدن تمام محاسبات و راهبردهای اندیشکده های غربی است.


وی اضافه کرد: نظام استکباری و صهیونیستی با همه ابزارها در پی این بودند که خاورمیانه جدیدی را رقم بزنند که در آن رژیم غاصب صهیونیستی در کمربند امنیتی قرار بگیرد و دیگر کشورها در ناامنی باشند.


امام جمعه اهرم اظهار داشت: خاورمیانه جدیدی می‌خواستند که جبهه مقاومت و سوریه، عراق در آن وجود نداشته باشد، و طبق نظریه برنارد لوئیس، ایران اسلامی به چند کشور تجزیه شود تا اسرائیل از خطر فروپاشی در امان باشد تا بعداً بتوانند راحت تر ایران را حذف کنند.


وی تصریح کرد: اگر در سال ۴۰ هجری فرق مولا امیرالمومنین را شکافتند چون تحمل عدالت مولا را نداشتند، امروز هم اگر با همه ابزارها و فتنه‌ها به دنبال تجزیه و تحریم و تهدید جبهه مقاومت هستند بخاطر این است که تنفس آنها در حال به شماره افتادن است.


وی بیان کرد: ان شاء الله به حول و قوه الهی و با مسلح شدن فلسطینیان، رژیم سفاک صهیونیستی به زودی با ذلت و خفت هرچه تمام تر به درک واصل خواهد شد.


پهلو زاده خاطر نشان کرد: اگر نوجوانان گام اول انقلاب آرزو و دعایشان «زیارت کربلا» بود در گام دوم انقلاب اسلامی آرزوی نوجوانان «زیارت قدس» است و همانطور که آرزوی گام اول نوجوانان محقق شد قطعاً آرزوی نوجوانانِ امروز هم محقق خواهد شد، چرا که وعده‌های خداوند تبارک و تعالی در طول تاریخ صادقانه ترین وعده‌ها بوده است.


امام جمعه اهرم بیان کرد: زمین به زودی به دست صالحان خواهد رسید، اگر عربستان مجبور است در مسکو با سوریه به سازش برسد و در چین با ایران کنار بیاید و مجبور شد سوریه را با بشار اسد قبول کند و مجبور شد با مقاومت یمن به توافق برسد؛ همه و همه از برکات ایستادگی جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی مستکبران است.


خاورمیانه بدون رژیم صهیونیستی


وی ادامه داد: خاورمیانه جدیدی که صهیونیست‌ها در خواب دیده بودند و می‌خواستند رقم بزنند امروز جبهه مقاومت در حال رقم زدن خاورمیانه جدید است.


وی گفت: خاورمیانه جدید جبهه مقاومت، خاورمیانه بدون رژیم صهیونیستی است و این به زودی محقق خواهد شد، انتقال قدرت در دنیا از غرب به شرق شروع شده است و پرچم دار این انتقال قدرت هم جبهه مقاومت است.


وی بیان کرد: این همان مقاومتی که حضرت آقا فرمودند هزینه آن کمتر از سازش است و سازشی که قذافی در لیبی و صدام در بغداد و دیگران به آن تن دادند و امروز اثری از آن دیکتاتورها نیست.


پهلوزاده افزود: همه کسانی که روزی تصور می‌کردند که با سازش و رفتن پای میز مذاکره و تن دادن به شرایط کدخدا و کنار گذاشتن موشک، وضع ما از آب خوردن ما بهتر خواهد شد دیدیم که خواب‌های پریشانی بود که تعبیر نشد و جوانان مقاومت در حال تعبیر کردن آن هستند که تمام مستکبران عالم بر مستضعفان عالم سجده خواهند کرد چرا که می‌دانیم اراده خداوند تبارک و تعالی محقق شدنی است.


امام جمعه اهرم گفت: امروز انقلابیون و جبهه مقاومت در سرتاسر عالم جلوی زیاده خواهی‌های نظام سلطه ایستاده‌اند و این همه فتح و پیروزی تا کنون است و در آینده نزدیک فتح الفتوح جبهه مقاومت که به برکت شهادت حاج قاسم سلیمانی سریع‌تر محقق خواهد شد، فتح فلسطین خواهد بود و ان شاء الله پیاده روی اربعین به پیاده روی قدس و مکه متصل خواهد شد و رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین محو خواهد شد.


حمایت از اعمال قانون توسط نیروی انتظامی


وی ادامه داد: با توجه به تذکر و اعمال قانون توسط نیروی انتظامی برای مقابله با مساله کشف حجاب و حریم شکنی بعضی از افراد، همه دلسوزان و مؤمنین و همه دغدغه مندان اسلام و انقلاب از این حرکت لازم و ضروری، کاملاً حمایت می‌کنیم و در کنار این اعمال قانون نیروی انتظامی وظیفه مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی نیز کار فرهنگی و تبیین مساله حجاب و برملا کردن نقشه دشمن است تا نوجوان ما بداند دشمن با موشک و گلوله می‌خواست و نتوانست عفت و حجاب مسلمان‌ها را بردارد اما با فضای مجازی و هشتک ها چنان بعضی را بی عفت کرده است که نمی‌دانند در زمین بازی دشمن در حال گل زدن به خود هستند.


وی گفت: ان شاء الله این طرح با قوت و دقت استمرار ببخشند که ثمره آن آرامش روح و روان جامعه است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار