دبیرخانه انتفاضه فلسطین جنایت صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی را محکوم کرد

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی را محکوم کرد. متن بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به شرح زیر است:

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت حریم مقدس مسجدالاقصی و قبه الصخره در روز عید سعید قربان و حمله ددمنشانه به نمازگزاران فلسطینی در این روز را به شدت محکوم و به نتانیاهو و صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد که جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد این رژیم نامشروع از مسجدالاقصی و قدس به عنوان خط قرمز مسلمانان عبور نماید.

بی‌تردید ملت فلسطین علی‌رغم تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها، استوارتر از همیشه همچنان به برپایی راهپیمایی‌های بازگشت، مخالفت با معامله قرن و مقابله با طرح‌های صهیونیست‌ها برای نابودی مسئله فلسطین ادامه خواهد داد و تا آزادسازی تمام سرزمین‌های اشغالی فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به مقاومت و مبارزه ادامه خواهد داد.

هتک حرمت اخیر مسجدالاقصی زنگ خطر جدی است و امت اسلامی وظیفه دارد به مسئولیت خطیر خود در قبال قدس و مسجدالاقصی عمل نماید و با تمام امکانات با این رژیم جعلی رو به زوال که قصد دارد قدس را یهودی و با ویران کردن مسجدالاقصی معبد جعلی هیکل را جایگزن کند، مقابله نماید.

نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خیال باطل خود بعد از چراغ سبز آمریکا و مماشات معدود دولت‌های عربی، قصد داشت با ذبح کردن نمازگزارن فلسطینی در روز عید قربان و صدور مجوز ورود صهیونیست‌ها به حریم مسجدالاقصی، ملت فلسطین و جهان اسلام را در مقابل کار انجام شده قرار دهد.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از مجالس اسلامی و نهادهای تابع سازمان ملل از جمله یونسکو درخواست دارد که با مسئولیت‌پذیری در برابر قانون‌شکنی و جنایات صهیونیست‌ها ایستادگی و تجاوز به حریم مسجدالاقصی را محکوم نمایند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار