دریادار تنگسیری: هیچ احدی نمی‌تواند به ایران ضربه بزند/ دشمنان از قدرت سپاه متحیر مانده‌اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دشمنان از قدرت سپاه پاسداران و نقش تعیین کننده آن در منطقه متحیر مانده‌اند و دنبال پاسخ سوال خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 46 شهید والامقام بخش شبانکار دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در 43 سال انقلاب اسلامی نقش مهم و ویژه داشته‌اند و صاحب اصلی این انقلاب شهدا و خانواده معظم شهدا هستند.

وی دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست و تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی به خانواده شهدا عشق می‌ورزیدند و به آنان افتخار می‌کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تشریح مأموریت‌های حاج قاسم سلیمانی، نقش ممتاز این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت در امنیت و آرامش منطقه را مهم دانست و بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی با رشادت و مجاهدت دشمنان را متحیر ساخته بود که این چنین باید با آنان مقابله کرد.

 سردار تنگسیری با اشاره به اقتدار و صلابت ایران اسلامی تصریح کرد: هیچ احدی نمی‌تواند به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه بزند البته تا زمانی که وفادار به راه و اهداف شهیدان، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

وی اخلاص، مقابله با دشمنان و کفار، ولایت‌مداری، گوش به فرمان فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری و مردم‌داری را از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطر نشان کرد: ادامه راه حاج قاسم سلیمانی مبارزه با داعش فساد و داعش داخلی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط با دشمنان در 43 سال گذشته مبارزه کردند و شهید دادند و این مسیر با اقتدار ادامه دارد.

سردار تنگسیری تقویت ارتباط مستمر با ولایت را یک رسالت همگانی دانست و افزود: ادامه راه حاج قاسم سلیمانی و شهدا یک رسالت و وظیفه همگانی است.

وی توجه به فرهنگ عفاف و حجاب را یکی از تأکیدات شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: بیش از 90 درصد شهدا در وصیتنامه خود به فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ولایت‌مداری مردم راه چیره شدن دشمنان بر ملت بزرگ ایران را بسته است گفت: ملت ایران با ولایت‌مداری نمی‌گذارند تاریخ گذشته مجدداً تکرار شود.

سردار تنگسیری نقش سپاه در عرصه‌های انقلاب را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: نقش سپاه پاسداران و فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری تعیین کننده است و دشمنان در منطقه متحیر مانده‌اند و دنبال پاسخ دادن به سوال خود هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران همانگونه که در جنگ 8 ساله دشمن را به شکست وادار کرد در میادین جنگ فرهنگی و نرم هم با اقتدار ایستاده و نقش تعیین‌کننده خود را برای شکست دشمن نشان داده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: تا فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و جهاد در جامعه وجود دارد دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار