رئیس پلیس فتای البرز خبر داد؛

دستگیری گرداننده صفحه اینستاگرامی منتشرکننده تصاویر نامناسب

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: شخصی که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی تعدادی از شهروندان می‌کرد، توسط پلیس فتا شناسایی و به مراجع قضائ

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سرهنگ رسول جلیلیان در گفت‌وگو بامهر اظهار کرد: مأموران پلیس فتای استان در حین رصد فضای مجازی باصفحه اینستاگرامی مواجه شدند که اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی و خصوصی شهروندان در یکی از باشگاه‌های شهر کرج می‌کرد، که با هماهنگی مقام قضائی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران حکایت از این داشت که خانومی به منظور جذب دنبال کننده با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی آموزش حرکات ورزشی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نامناسب شهروندان در یکی از باشگاه‌های شهر کرج می‌کند.


رئیس پلیس فتای استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی گرداننده این صفحه اینستاگرامی شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی به پلیس فتا هدایت شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی و انتشار تصاویر نامناسب و خصوصی شهروندان برای جذب فالوور اعتراف کرد.


سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه فضای مجازی فضای مناسبی برای انتشار تصاویر خصوصی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از پرونده‌های پلیس فتا مربوط به سو استفاده از تصاویر منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار