امام جمعه دماوند:

دولت نقدینگی سرگردان در کشور را به سمت تولیدات داخلی سوق دهد

امام جمعه دماوند گفت: دولت نقدینگی سرگردان در کشور را به سمت تولیدات داخلی سوق دهد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام‌کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان با تقوا ترین افراد در زمان و نمونه بنده خدا ترس و خدا دوست بود. وی گفت: امام راحل ما هم تقوای فردی داشت و تقوای اجتماعی و سیاسی، هم مواظب بود که شخصاً گناه نکند و هم سعی می‌کرد از ظلم‌های اجتماعی و سیاسی در سراسر عالم جلوگیری کند.


فتاح دماوندی با بیان اینکه امامین انقلاب مسئله فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام می‌دانند افزود: فلسطین، محور وحدت مسلمین علیه مستکبرین است و نابودی اسرائیل غاصب سرآغاز قدرت یافتن مسلمین جهان و رژیم صهیونیستی غده سرطانی و سمی است که اگر آن را از بین نبریم، کل کشورهای اسلامی را آلوده می‌کند و همه ما را نابود می‌کند.


وی عنوان داشت: صهیونیست‌ها فقط و فقط زبان زور را می‌فهمند و مسلمانان دنیا باید به صورت دسته جمعی آنها را بکوبند و نابود کنند، شکل اصلی در عدم حل مسئله فلسطین عدم وحدت جهان اسلام بوده و آمریکا مانع وحدت مسلمانان است.


امام جمعه دماوند بیان داشت: راه حل مسئله فلسطین، قیام و مقاومت و جهاد مسلمین علیه صهیونیست‌ها تا آزادی کامل آن است و ایده تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل کاملاً مردود و هرگونه سازشی خیانت به اسلام می‌باشد.


خطیب نماز جمعه دماوند با اشاره به اینکه روز قدس ابتکار ماندگار امام راحل ما برای نجات فلسطین بود گفت: امام خمینی (ره) حمایت از قدس را برای همیشه مردمی و عمومی کرد و از برکات روز قدس این است که مسئله فلسطین به مسئله‌ای بشری و انسانی تبدیل شد و صرفاً یک موضوع عربی یا اسلامی نیست.


فتاح دماوندی عنوان داشت: ژیم غاصب صهیونیستی انشاالله در آینده نه چندان دور نابود خواهد شد و به حمدالله آن‌ها دچار اختلافات داخلی شده‌اند و دشمنانشان هم روز به روز بیشتر می‌شوند وی افزود: در عرصه نظامی و جبهه مقاومت، آزادی غزه، آزادی جنوب لبنان، شکست‌های چند مرحله اسرائیل در جنگ‌های ۳۳ روزه ۵۰ روزه ۸ روزه و ۶ روزه نمونه‌هایی از حرکت رو به جلوی فلسطینیان برای تصاحب وطن خویش است و پشتیبانی همه جانبه همه کشورهای اسلامی از ملت فلسطین روند نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند و جمهوری اسلامی ایران علمدار این حرکت است و به آن افتخار می‌کند.


امام جمعه دماوند بیان داشت: در هفته‌های اخیر، نزدیکی و بهبود روابط میان سوریه با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط، باعث نگرانی شدید رژیم صهیونیستی شده و اسرائیل می‌خواست علیه ایران ائتلاف عربی، بین المللی ایجاد کند، اما خودشان اعتراف کردند که این رؤیا نقش بر آب و برخلاف خواسته آنها ائتلاف علیه رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت.


وی عنوان داشت: آمریکا و اسرائیل از واسطه گری چین برای احیای روابط ایران و عربستان و از واسطه گری روسیه برای احیای روابط سوریه و عربستان بسیار نگران و ناراحت اند و صهیونیست‌ها امیدوار بودند که با اجرای پروژه تروریسم تکفیری در سوریه این کشور تجزیه شود، آنگاه اسرائیل بخش‌هایی از جنوب سوریه را اشغال کند، اما این خوابشان هم تعبیر نشد.


وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند سوریه و بشار اسد را ساقط کنند، نشد، می‌خواستند روابط خود با کشورهای عربی را عادی کنند، نشد، می‌خواستند ایران‌هراسی راه بیاندازند، نشد، اینها همه لطف خداست که نقشه دشمنان ما نقش بر آب می‌شود بیان داشت: آشوب و درگیری‌های داخلی قدرت بازدارندگی اسرائیل را تضعیف کرده است آنها با طوفان‌های داخلی و خارجی مواجه هستند.


امام جمعه دماوند گفت: درگیری‌های اخیر بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی نشان داد، هماهنگی هوشمندانه بین مسلمین مجاهد برای مقابله با صهیونیست‌ها به سطح مطلوبی رسیده است و صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند این بار اگر دست از پا خطا کنند و غلطی از آنها سر بزند، با عکس العمل پشیمان کننده و نابود کننده گروه‌های مقاومت مواجه می‌شوند و تمام سرزمین اشغالی در آتش خواهد سوخت.


فتاح دماوندی گفت: سال جدید به عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و این فرمان وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولین قرار داده و برای تحقق شعار سال باید از همه ظرفیت‌ها از جمله منابع طبیعی کشور، نیروی انسانی خلاق و جوانان پر انگیزه و نخبگان و صاحبان فکرهای نو استفاده کنیم.


وی بیان داشت: ثبات در تصمیمات اقتصادی، مبارزه جدی با فساد و استفاده از تجربه کشورهای دیگر در مهار تورم در این مسیر به ما کمک می‌کند و رشد نقدینگی و رشد نرخ ارز از مهم‌ترین عوامل رشد تورم است.


وی با تاکید بر اینکه دولت باید نقدینگی موجود و سرگردان در کشور را به سمت تولیدات داخلی سوق دهد گفت: از این راه کارخانجات ایرانی را رشد دهد.


امام‌جمعه دماوند افزود: در شهرستان دماوند از فرمانداری و ادارات تقاضا داریم نسبت به افزایش تولیدات کشاورزی و صنعتی و رفع موانع تولید، اقدامات لازم را انجام و اولویت تولید را مد نظر داشته باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار