رئیس بسیج مستضعفین: کنگره 92 هزار «شهید بسیجی» برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به‌منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی، کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور در سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی بسیج استان بوشهر بابیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی و مظهر مردم‌سالاری دینی است، گفت: بسیج یک الگوی انقلابی متفاوت از سایر انقلاب‌ها در سطح جهان است و امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی این نهال را با دستان مبارک خود در این سرزمین غرس کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: بیشترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت‌گزاری این نهاد مردمی و انقلابی به مردم است و هرچقدر که به محبوبیت بسیج و سپاه افزوده می‌شود، دشمنی استکبار جهانی با این نهادهای ارزشی، افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر بسیجیان، گروه‌های جهادی و طلبه‌های بسیجی به کمک مردم شتافتند و خانه‌هایشان را پاک‌سازی نمودند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن عرصه را برای ملت ایران تنگ کند و بسیج این توانایی را دارد که امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

سلیمانی عنوان کرد: بسیج باید به نفع مردم حرکت کند و ما نسبت به مردم احساس مسؤولیت می‌نماییم و در همه مشکلات به‌عنوان خدمتگزار باید پیشرو باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم مسؤولیت بنده برافزایش گروه‌های جهادی و حضور سازمان‌یافته‌تر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های انقلابی و بسیج تأکید کرده‌اند و ما باید برای اعتلای بسیج در فعال کردن پایگاه‌های بسیج جهت خدمت به مردم تلاش بیشتری کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه همه مردم ما اعم از شیعه و سنی بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: به‌منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی، کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور در سال جاری برگزار می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار