رئیس هیئت فوتبال سنندج: حامی مالی نداریم/ اداره ورزش و جوانان کمکی به ما نکرد

رئیس هیئت فوتبال سنندج با بیان اینکه هیچ ارگانی از این رشته حمایت نمی‌کند و حامی مالی نداریم گفت: اداره مالیات حمایت معافیت مالیاتی از اسپانسرها و تیم‌ها ندارند و همین سبب بی‌رغبتی تیم‌داری شده است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، فرشید زندی پیش‌ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در هیئت فوتبال سنندج برگزار شد، از تشکیل کمیته آسیب‌شناسی فوتبال خبر داد و اظهار داشت: در قالب این کمیته، مقاله‌هایی در خصوص آسیب‌شناسی این رشته ورزشی در بخش آقایان و بانوان جمع‌آوری و از مقاله اول تجلیل و همچنین آسیب‌شناسی از وضعیت فوتبال آقایان و مشکلات ساختاری در این زمینه و  دریافت راهکار و پیشنهادهای راهبردی برای رفع ایرادها و پیشرفت و توسعه در این حوزه در نظر گرفته می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال سنندج با اشاره به اینکه کمیته‌های مختلف از جمله کمیته فنی آقایان، بانوان، داوران و نظارت بر عملکرد و فعالیت مربیان تشکیل و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مدارس فوتبال در سه رتبه A, B, C رتبه‌بندی و شهریه مشخص در نظر گرفته شده است.

وی از پشتیبانی ورزشکاران این رشته ورزشی خبر داد و افزود: متاسفانه زمین ورزشی ملک‌نیای سنندج قابل استفاده برای باشگاه‌ها نیست و رایزنی‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی جهت استفاده از چمن ورزشی انجام شده است. علی‌رغم‌ پیگیری‌های متعدد چمن ورزشگاه 22 گولان را به دلیل گذاشتن برای مسابقات برون استانی و مسابقات کشوری و هزینه‌های هنگفت، در اختیارمان نمی‌گذارند.

زندی از فعالیت 15 مدرسه فوتبال و  بیان کرد: در حال حاضر سه باشگاه فوتبال سنندج در لیگ برتر حضور دارند. سال گذشته سه میزبانی مسابقات لیگ دسته دوم، اول و لیگ منطقه‌ای به استان داده شد.

وی اظهار کرد: امسال تمامی مدارس فوتبال سنندج مکلف به شرکت در لیگ‌های پایه شده و در غیر اینصورت از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال سنندج از پرداخت 20 میلیون تومان مطالبات معوقه  داوران این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در دوره مدیریتی جدید از داوران به جد حمایت و تمام مدارس فوتیال مکلف شده که پیش از فصل مسابقات، کلاس توجیهی ویژه داوران برگزار شود.

زندی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت‌ها، بانک‌ها و واحدهای تولیدی به منظور حمایت و اسپانسری ورزشکاران و باشگاه‌داران فوتبال سنندج عنوان کرد: تاکنون اسپانسری اعلام آمادگی نکرده و امیدواریم امسال این دغدغه برطرف شود.

رئیس هیئت فوتبال سنندج اظهار کرد: همچنین با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها صحبت‌هایی در خصوص استعدادیابی و برگزاری مسابقات انجام شده و مقرر شده که تیم پایه در رده سنی نونهالان تشکیل و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که آیا برنامه‌ای برای وحدت‌بخشی و رفع اختلافات درون هیئت دارید، ابراز داشت: با آغوش باز از هر گونه انتقاد استقبال کرده و دست منتقدان را می‌بوسم اما انتظار می‌رود که انتقادات سازنده و با دیدگاه حل مشکل و همراه با ارائه راهکار باشد. 

زندی با یادآوری اینکه پیشرفت فوتبال سنندج مستلزم هزینه، زیرساخت‌ها و امکانات است مدعی شد: متاسفانه هیچ ارگانی، نه استاندار، نه شهردار و نه شرکت‌ها و بخش خصوصی از این رشته حمایت نمی‌کنند، اداره مالیات حمایت معافیت مالیاتی از اسپانسرها و تیم‌ها ندارند و همین باعث بی‌رغبتی تیم‌داری شده است.

رئیس هیئت فوتبال سنندج مدعی شد: سال گذشته و امسال هیچ گونه کمک مالی از سوی اداره‌ ورزش و جوانان استان و سنندج به این هیئت انجام نشده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار