بهادری جهرمی در نشست خبری:

رئیس‌جمهور فردا به سوریه می‌رود

سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از ۱۳ سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور در سفر به خوزستان تشکر و قدردانی می‌کنیم و همانطور که رئیس جمهور تاکید کرد، تمام ظرفیت‌های دولت را برای رفع مشکلات مردم خوزستان و رسیدن این استان به نقطه مطلوب خود به کار خواهیم بست.


وی افزود: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.


بهادری جهرمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در روزهای آینده گفت: سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.


سخنگوی دولت گفت: کشور تاجیکستان مهمان ویژه این نمایشگاه و برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی و با شرکت ۳۰۰۰ ناشر داخلی و خارجی از ۴۰ کشور دنیا برگزار می‌شود و برای اولین بار در این نمایشگاه، کتاب فروشی‌ها نیز در بخش مجازی حضور فعال دارند.


بهادری جهرمی افزود: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب بیش از ۶۰۰ نشست نقد و رونمایی از کتاب در نظر گرفته شده است


در حال تکمیل…

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار