راه و مسیر شهدا تا نابودی دشمن ادامه دارد

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و تهاجم فرهنگی دشمنان با تاسی از فرهنگ شهدا ادامه دارد، گفت: راه و مسیر حرکت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا تا نابودی دشمن ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، ابراهیم رضایی شامگاه پنجشنبه در یادواره 46 شهید شبانکاره دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژگی و شاخص‌های شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت تحول مهم و عظیمی در منطقه علیه کفار و دشمنان اسلام ایجاد کرد که فراموش نشدنی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین ویژگی شهدا از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی را ولایت‌مداری دانست و تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمنان و شکست آنان داشتن فرهنگ ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است که شهدا با این فرهنگ سعادتمند شدند و به کمال رسیدند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم خاطرنشان کرد: مبارزه با داعش فساد داخلی و تبعیض یکی از رسالت‌های شهدا است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با تاسی از فرهنگ شهدا ادامه دارد گفت: راه و حرکت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا تا نابودی دشمن همچنان ادامه دارد.

رضایی با اشاره به مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن افزود: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی، مبارزه با فقر، تبعیض، پارتی‌بازی و خیانت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، تصریح کرد: بدون شک فتنه و توطئه دشمن این بار هم شکست می‌خورد و تهاجم رسانه‌های دشمن هیچ اثربخشی در جامعه ولایت‌مدار ایران و استان بوشهر ندارد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار