رشته‌های جدید در المپیک 2024 پاریس: تنیس با گاز اشک‌آور، پرتاب سطل آشغال!

در پاسخ به توئیت حساب رسمی مسابقات المپیک، کاربران فرانسوی و بین‌المللی اقدام به انتشار تصاویری از خشونت پلیس فرانسه علیه معترضین و برخورد خونین با انقلاب فرانسه علیه حکومت این کشور کردند.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، به دنبال ادامه پیدا کردن اعتراضات مردم فرانسه و خیزش سراسری علیه حکومت در این کشور، جمعی از کاربران شبکه‌های اجتماعی اقدام به تمسخر روند برگزاری المپیک 2024 در فرانسه کردند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از تسنیم، حساب کاربری رسمی مسابقات المپیک در توئیتر، از کاربران خواست تا ورزشی را که بیشترین هیجان برای دیدن آن وجود دارد، انتخاب کنند. در پاسخ به این توئیت، کاربران فرانسوی و بین‌المللی اقدام به انتشار تصاویری از خشونت پلیس فرانسه علیه معترضین و برخورد خونین با انقلاب فرانسه علیه حکومت این کشور کردند. 

لوگوی جدید المپیک 2024 پاریس

تنیس با گاز اشک‌آور

پرتاب سطل آشغال

پرتاب فضولات حیوانی

شلیک به مردم

دفاع در خیابان

پرتاب سنگ بانوان

گفتنی است در روزهای اخیر، گروه‌های حقوق بشری، قضات و سیاستمداران بین‌المللی، پلیس فرانسه را به خشونت، جنایت و دستگیری‌های خودسرانه در جریان اعتراضات متهم کرده‌اند. اقدامات حکومت فرانسه، هفته‌هاست که اعتراضات گسترده‌ای را برانگیخته است که در روزهای اخیر شدت گرفته است که با سرکوب خونین از سوی پلیس فرانسه روبرو شده است.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار