رضایت قهرمان و نایب قهرمان تنیس فیوچرز از میزبانی ایران

تنیسورهای رومانی و سوریه که عنوان اول و دوم رقابت های تنیس فیوچرز در جزیره کیش را به خود اختصاص دادند از میزبانی ایران در این رقابت ها ابراز رضایت کردند.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، هفته نخست رقابت های تنیس فیوچرز با قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگانی از رومانی و سوریه در جزیره کیش به پایان رسید.


قهرمان تنیس فیوچرز: تنیسورهای ایران می توانند پیشرفت خوبی داشته باشند 


«دن الکساندرو تومسکو» از رومانی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات گفت: تورنمنت بسیار خوبی بود و از سطح مسابقات رضایت بالایی دارم. بازی فینال نیز بازی سخت و نزدیکی بود و خوشبختانه توانستم با شکست حریف به عنوان قهرمانی برسم.


قهرمان مسابقات فیوچرز کیش درباره سطح فنی این رقابت ها و کیفیت میزبانی ایران گفت: سطح مسابقات به لحاظ فنی واقعا خوب بود و میزبانی ایران از این رقابت ها نیز باورنکردنی بود.


وی با بیان اینکه در هفته دوم این مسابقات از ۲۱ تا ۲۸ اسفند نیز به میدان خواهد رفت، خاطرنشان کرد: احساس خوبی دارم و بدون هیچ فشاری بازی می کنم. باید ببینیم برای هفته دوم چه اتفاقاتی رخ می دهد.


تومسکو درباره سطح فنی بازیکنان ایران نیز گفت: بازیکنان ایرانی در سطح خوبی هستند و می توانند پیشرفت بیشتری هم داشته باشند به شرط اینکه تمرینات بیشتری داشته باشند.


نایب قهرمان تنیس فیوچرز: پیش بینی صعود به فینال را داشتم


همچنین «حاذن نئو» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی گفت: سطح فنی مسابقات تنیس کیش خیلی خوب و نحوه برگزاری رقابت ها مطلوب بود ولی من با توجه به تمریناتی که داشتم امید صعود به فینال را داشتم.


وی ادامه داد: حریف رومانیایی فینال من خیلی خوب بود و حقش هم برد بود ولی من هم تمام تلاشم را کردم چونکه هر مسابقه برای من حکم مسابقه اول و فینال را دارد و به همین دلیل همیشه به آخرین مسابقه یعنی فینال فکر می کنم.


تنیسور اهل سوریه یادآور شد: سطح فنی و نحوه برگزاری رقابت های تنیس خوب بود، استانداردهای لازم رعایت شده بود و به همین دلیل تنیسورها با آرامش و اطمینان خاطر مسابقه می دادند.


«حاذن نئو» در خصوص سطح تنیسورهای ایرانی گفت:سطح فنی تنیسورهای ایرانی خیلی خوب بود و میزبانی این رقابت‌ها بر افزایش توان فنی و همچنین تجارب آنها خواهد افزود بخصوص که نوع برگزاری وکیفیت این مسابقات باعث شد تا برای هفته های آینده هم تمایل داشته باشم در این تور شرکت کنم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار