روایت خادم از کارگری ملی‌پوش کشتی؛ گریه کرد و گفت خانواده‌ام چیزی برای خوردن ندارند!

رییس سابق فدراسیون کشتی در صفحه اینستاگرام خود خاطره ای از کارگری یکی از ملی پوشان کشتی نوشت و عنوان کرد: بسیاری از قهرمانان ما در چنین شرایطی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، رسول خادم رییس سابق فدراسیون کشتی و سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد، با انتقاد از اقدامات برخی از مسئولان به ورزش چسبیده، از کارگری یکی از ملی پوشان کشتی در زمان مسئولیتش در فدراسیون کشتی نوشت.

رسول خادم در اینباره در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:


اردوی تمرینات کشتی که تمام می شد، بچه ها ۳ تا ۵ روز استراحت و ریکاوری داشتند تا برای اردوی بعد سرحال و قبراق به محل تمرینات بازگردند ولی هر زمان که او بر می گشت خسته و ناتوان بود و اصلا شرایط آغاز دوره جدید تمرینات را نداشت. پیگیری کردیم و متوجه شدیم در زمان استراحت بین ۲ اردو، برای تامین هزینه های خانواده اش، در زمین های کشاورزی دیگران کارگری می کند. به او گفتیم اجازه ندارد بین ۲ اردو کار کند و برنامه تمرین و استراحتش را به هم بریزد. گریه کرد و گفت: اگر کار نکند، خانواده اش در زمانیکه او در اردوست، چیزی برای خوردن ندارند...


بسیاری از قهرمانان ملی ما در ورزش در چنین شرایطی زندگی کرده اند و در عین حال با رنج فراوان برای مردم ایران افتخارآفرین بوده اند. فقط آن ها، خانواده شان، مربیان زحمتکش و سازنده شان در باشگاه ها، مربیان ملی که برای رشد فنی ایشان سال ها تلاش کردند و معدود کسانیکه در این مسیر پر رنج و دشوار کنارشان بودند، می دانند این ها چه کشیده اند تا امروز در جایگاه یک قهرمان ملی در ورزش قرار گیرند.


پول بیت المال رعیت محروم هم هزینه اردوها و خارجی و داخلی این قهرمانان عزیز بوده و بس. امروز روز ورزش و تربیت بدنی است، برای خانواده ورزش معنای این روز متفاوت از حال و روز جماعت نوکیسه ای است که برای بدست آوردن شهرت، پول و ‌مناسبات اجتماعی به ورزش آمدند و حق و حقوق جماعت ورزشکار را خوردند، خانواده ورزش را آزار دادند و چسبیده به ورزش هم ماندند...


روز ورزش بر خانواده ورزش مبارک باشد.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار