امام جمعه دیر:

رژیم صهیونیستی به فروپاشی نزدیک شده است

امام جمعه دیر گفت: تظاهرات و چالش‌های درونی و نابسامانی‌های داخلی رژیم صهیونیستی آنها را از درون سست و به فروپاشی نزدیک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز بندر دیر با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: امروز شما یکی از انواع جهاد را با زبان و دهان روزه انجام دادید و با سردادن شعار، علیه دشمنان اسلام اعلام انزجار و از ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردید.


امام جمعه دیر با بیان اینکه دشمنان از گام‌های استواری که امروز برداشتید خشمگین شدند، افزود: شما امروز به ندای قرآن در دفاع از مظلومین پاسخ مثبت دادید.


وی با تاکید براینکه روز قدس یادگار امام راحل و مورد تاکید خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است، بیان داشت: مردمی شدن مسئله فلسطین، تبدیل شدن فلسطین از یک مسئله عربی به مسئله‌ای انسانی و اسلامی و بشری، جلوگیری از فراموشی قدس شریف و قبله اول مسلمین از برکات نامگذاری روز جهانی قدس است.


حسینی با تاکید براینکه روز جهانی قدس محور وحدت کشورهای اسلامی و موجب تقویت نیروهای مقاومت است، گفت: علاوه بر نامگذاری روز جهانی قدس که مسئله بزرگی بود، ایران اسلامی حمایت رسانه‌ای از ملت مظلوم فلسطین، حمایت از آرمان فلسطین در مراسم برائت از مشرکین در مکه مکرمه، مخالفت با روند سازش در مجالس بین المللی و تقویت جنبش‌های اسلامی حماس و جهاد اسلامی را در دستور کار داشته و دارد.


وی با اشاره به ۱۰ هزار عملیات رزمندگان فلسطینی در اراضی اشغالی علیه صهیونیست‌ها در یک سال گذشته، افزود: تظاهرات و چالش‌های درونی و نابسامانی‌های داخلی رژیم صهیونیستی آنها را از درون سست و به فروپاشی نزدیک کرده است که امیدواریم این تحولات به نفع جهان اسلام و ملت فلسطین رقم بخورد و شاهد پیروزی ملت فلسطین و آزادسازی سرزمین‌های اسلامی باشیم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: این روزها نزدیکی و بهبود روابط میان سوریه با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک باعث وحشت و هراس صهیونیست‌ها شده است.


وی ادامه داد: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و میان کشورهای عربی و اسلامی نشانه شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی برای فروپاشی دولت بشار اسد و نظام سوریه است و دشمنان از این قضایا به عنوان خاورمیانه جدید با سردمداری ایران یاد می‌کنند.


حسینی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای کشاورزان گندم کار، تاکید کرد: بررسی این مشکلات در دستور کار مسئولین به ویژه نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و پیگیری کنند.


وی با بیان اینکه امسال هم دچار مشکل کمبود بارش باران شدیم، ادامه داد: با این حال کشاورزانی که گندم خود را برداشت می‌کنند، محصولشان تحویل گرفته و خریداری شود تا مشکلی برایشان پیش نیاید.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار