امام جمعه آران و بیدگل:

رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: رژیم صهیونیستی از داخل در حال نابودی است و به زودی از روی زمین محو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین اظهار داشت: این روز، روزی ماندگار و ملی برای مردم ایران است زیرا در ۱۲ فروردین مردم اراده خود بر استقرار حکومت اسلامی را به جهانیان نشان دادند.


وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور در رفراندوم ۱۲ فروردین ثابت کردند که دست استکبار از ایران باید کوتاه شود، ابراز داشت: از این رو ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند و خواستار استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور شدند.


امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در سوریه تصریح کرد: حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی و برای سرقت نفت این کشور است.


وی با اشاره به حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به برخی از مواضع در سوریه گفت: البته که نیروهای مقاومت این حملات را بی پاسخ نگذاشتند و صدمات جبران ناپذیری به اشغالگران زدند.


حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با بیان اینکه نیروهای اشغالگر آمریکایی باید منطقه را ترک کنند، افزود: حضور این اشغالگران در هر منطقه امنیت را از آنجا دور کردن است.


وی با اشاره به بحران موجود در سرزمین‌های اشغالی خاطرنشان کرد: این اتفاقات نشان داد که پایه‌های رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است.


امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی است، افزود: به گفته اکثر کارشناسان این رژیم از داخل در حال نابودی است و به زودی از روی زمین محو می‌شود.


وی با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب برای مهار تورم تاکید کرد: مدیران و مسئولان کشور از صدر تا ذیل باید تمام توجه خود را در بهبود وضعیت معیشت مردم و مهار گرانی و همچنین افزایش امیدآفرین در جامعه قرار دهند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار