در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی؛

زمین چمن مصنوعی در مدرسه روستایی بهاباد کلنگ زنی شد

پروژه زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ابراهیمی‌دخت روستای علی آباد بهاباد در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسمی با حضور معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد کلنگ‌زنی شد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولان بهاباد، کلنگ ساخت زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ابراهیمی‌دخت روستای علی آباد بخش مرکزی بهاباد به زمین زده شد.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استتان یزد در این مراسم با بیان اینکه ساخت این پروژه ورزشی در راستای طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود، افزود: برای احداث این مجموعه ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.


ابوالفضل شبانی، توجه وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان به ارتقا و ایجاد فضاهای ورزشی در حوزه تربیت بدنی در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: اجرا و احداث این فضاها در سطح مدارس موجب افزایش انگیزه دانش آموزان در مدرسه می شود و این اقدام برای فضایی شاد و مطلوب برای دانش آموزان فراهم می کند.


وی بیان کرد: خوشحالی، شادابی و سلامتی کودکان، نوجوانان و جوانان برای ما سرمایه بسیار مهم و ارزشمندی است که باید به صورت بسیار ویژه از آن مراقبت کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار