سخنگوی جهش تولید: درآمد مالیاتی کشور برای نخستین بار از درآمد نفتی بیشتر شد

سخنگوی کمیسیون جهش تولید در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 1402 درآمد مالیاتی 700 هزار میلیارد تومان مصوب شده است که برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، درآمد مالیاتی از درآمد نفتی بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محسن زنگنه امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن امید و توکل در آدمی سبب می‌شود اگر شکست بخورد مجدداً برخیزد و ملتی که امید خورد را از دست بدهد شکست و نابودی سهم آنان خواهد بود، اظهار داشت: در حال حاضر دشمن با تمام ابزار خود از جمله اهرم ناکارآمد نشان دادن نظام، امید مردم را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: دولت در طول یک سال و نیم گذشته اقدامات بی‌نظیری انجام داده که دشمن نمی گذارد مردم این دستاوردها را ببینند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال 1402 درآمد مالیاتی 700 هزار میلیارد تومان و درآمد نفتی 600 هزار میلیارد تومان مصوب شده است و برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی، درآمد مالیاتی از درآمد نفتی بیشتر است و این یکی از افتخارات مجلس انقلابی است.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما منکر برخی از مشکلات موجود نیستیم، به عنوان نماینده مردم نسبت به عملکرد دولت در حوزه خودرو انتقاد دارم و یا با سیستم جهاد کشاورزی در حوزه دامداری مخالف هستم اما در کنار تمام مشکلات موجود دستاوردهای بزرگی داشته ایم که دشمن با استفاده از فضای مجازی و القای ناامیدی به دنبال کمرنگ نشان دادن آن است و ما باید برای مقابله با آن سواد فضای مجازی خود را ارتقا دهیم.

زنگنه خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات و دغدغه جوانان ما، موضوع فیلترینگ است، البته به شخصه با فیلترکردن مخالف هستم اما به جوانان می‌گویم کسانی که می‌گویند در آمریکا فیلتر نیست بروند از دانشجویان این کشور تحقیق کنند و اگر سایتی را پیدا کردند که علیه کشور اسرائیل کلمه‌ای باشد، به آنان جایزه می‌دهم.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مه‌ولات، تربت‌حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عده ای مدعی هستند بنده در حوزه انتخابیه در حق شهرستان مه‌ولات ظلم کرده و عدالت را برقرار نکرده ام، در پاسخ به این سوال همانطور که قبلاً با آمار و ارقام پاسخ داده ام، این‌بار هم با صراحت عرض می‌کنم اگر برای این شهرستان نسبت به جمعیت و جغرافیا بیشتر از دو شهرستان دیگر بیشتر کار انجام نشده باشد، کمتر نخواهد بود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار