مشاور فرماندهی نیروی قدس:

سردار سلیمانی امنیت مرزهای ایران اسلامی را تضمین کرد

همرزم شهید سلیمانی و مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که سردار سلیمانی امنیت مرزهای ایران اسلامی را تضمین کرده بود،گفت: سردار تاپای جان پای تصمیمات می ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سرتیپ پاسدار ایرج مسجدی شامگاه یکشنبه در مراسمی به مناسبت سومین یادواره سردار شهید سلیمانی در مسجد امام رضا (ع) با اظهار اینکه شهید سلیمانی تاپای جان پای تصمیمات خود می‌ایستاد، افزود: شهید سلیمانی امنیت ایران اسلامی و مرزهای ما را تضمین کرد و باید به این سرباز میهن و وطن افتخار کنیم.


وی با اظهار اینکه شهدای مدافع حرم و وطن با تقدیم جانشان پیروزی و نصرت را برای یک ملت به ارمغان آورده‌اند، به قرابت و دوستی شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد و گفت: در شب آخر و ترور شهید سلیمانی خواستند تا ابومهدی به بغداد نیاید و قرار بود سردار به تنهایی به بغداد بیاید و صبح به اتفاق ابومهدی مهمان نخست وزیر عراق باشد اما ابومهدی نپذیرفت و شب به استقبال شهید سلیمانی آمده بود.


وی گفت: ابومهدی همیشه درجبهه، خط مقدم و مرز همراه سردار سلیمانی بود و تقدیر الهی بود که این دو مجاهد و دوست و دو سردار با هم به شهادت برسند.


سردار مسجدی یادآور شد: وقتی نیمه‌های شب اطلاع داده بودند که برای سردار سلیمانی اتفاقی رخ داده است بدترین شب بود و از شهید سلیمانی فقط یک تکه از دستشان باقی ماند و یک تکه از سر ابومهدی نیز پیدا شده بود.


این همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران جنایت آمریکا را در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی فراموش نیمی نکند، گفت: باید مجرمان و عاملان این جنایت محاکمه شوند.


سفیر اسبق ایران در عراق با اشاره به اینکه شهید سلیمانی محبوب دل‌ها بوده است، گفت: امروز نام سردار سلیمانی بر دل‌های پاک و جوانان برومند در اقصی نقاط دنیا حک و ثبت شده است.


وی یادآور شد: سردار سلیمانی برای امنیت این سرزمین سربازی و جان را فدا کرد و مجاهدت و ایثارگری از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود.


سردار مسجدی تصریح کرد: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم جانشان را فدا کردند تا خون میلیون‌ها انسان در سرزمین ما به زمین ریخته نشود زیرا داعش درپی آن بود پس از تصرف سوریه و عراق، قدرت قوی درست کند و جنگ اصلی را با کانون شیعیان و جمهوری اسلامی شروع کند.


وی افزود: سردار سلیمانی وابومهدی اجازه ندادند دست داعش به شهرها و مرزهای ما برسد و دشمن را در عمق استراتژیک دنبال و زمینگیر کردند و اگر شهدای ما در آن منطقه به شهادت نمی‌رسیدند باید در ایران هزاران شهید برابر داعش تقدیم می‌کردیم.


مشاور فرماندهی نیروی قدس با اظهار اینکه شهید سلیمانی امنیت را برای ملت ایجاد کرده است، گفت: شهید سلیمانی پای تصمیمات تاپای جان می‌ایستاد.


وی با اظهار این که بیشتر عمر بابرکت شهید سلیمانی در محیط کار و مأموریت سپری شد، گفت: ابومهدی هم مدافع انقلاب و نظام اسلامی بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار