سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر:

سردار سلیمانی مدیر زمان بود

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر گفت: شهید سردار سلیمانی یک نابغه نظامی تمام عیار و مدیر زمان بود.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، احسان بهمیاری صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) گفت: سردار سلیمانی یک نابغه نظامی سیاسی بود و در واقع به معنای واقعی مالک اشتر علی زمان خود بودند چرا که همچون مالک اشتر هم در جبهه نظامی قدرتمند بودند و هم در جبهه سیاسی مهارت داشتند.


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) اضافه کرد: ما مسئولان باید منش و مکتب شهید سلیمانی را در همه امور سرلوحه کار خود برای حل مشکلات و مسائل قرار دهیم.


 سردار سلیمانی مدیر زمان بود


در این مراسم از کتاب «اولین روزه من» با حضور مسئولان رونمایی شد.


کتاب «اولین روزه من» تازه‌ترین اثر دکتر محمود حیدریه مدیر امور فرهنگی و مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) است که توسط انتشارات باسیدون به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تنظیم شده و راوی خاطرات فرزندان همکاران از اولین روزه من است.


در پایان مراسم ضمن تقدیر از فعالان فرهنگی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای)، مدیر امور فرهنگی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) از برگزاری ۲ جشنواره مسابقه نقاشی و جشنواره مبارزه با استعمار به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها، شهید سلیمانی خبر داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار