سرلشکر سلامی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امشب در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برای حضور در اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم به کرمان سفر کرده است. برنامه‌های گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به طور رسمی از شب پنجشنبه و با قرائت دعای پرفیض کمیل در گلزار بین‌المللی کرمان آغاز شده تا مدفن سردار بزرگ مقاومت و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری از هشتم تا هجدهم دی‌ماه شاهد برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت باشد.

  

گلزار شهدا، مصلی امام‌ علی(ع) و بیت الزهرای شهر کرمان در طول دهه مقاومت میزبان برنامه‌های مختلفی در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و این برنامه‌ها در روز هجدهم دی ماه سالروز تدفین شهید سلیمانی و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری با برگزاری اجلاسیه در کرمان به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از تسنیم، گلزار بین المللی شهدای کرمان هر روزه میزبان اقشار، گروه‌ها، دسته‌ها و شخصیت‌های زیادی از سراسر کشور و گوشه و کنار جهان اسلام و دنیا است که با ابراز ارادت به حاج قاسم و تجدید پیمان با این فرمانده بزرگ جهان اسلام بر ادامه راه حاج قاسم و دیگر شهدا تأکید دارند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار