سفر رئیس مجلس به کرمان/ قالیباف به مقام شامخ حاج قاسم ادای احترام کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری،  ‌محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ‌بامداد امروز ‌جمعه، 26 اسفند ماه‌ در رأس هیأتی با حضور احمد نادری نماینده مردم تهران و عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان، تهران را به مقصد کرمان ترک کرده بود، وارد فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و مورد استقبال استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در کرمان، ذبیح الله اعظمی ساردوئی، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان استان کرمان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

قالیباف به مقام شامخ شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد

 قالیباف با حضور در گلزار شهدای این شهر و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام به مقام شامخ ایشان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

قالیباف همچنین بر سر مزار شهید یوسف اللهی از رزمندگان دفاع مقدس حضور یافت و فاتحه ای قرائت کرد.

همچنین رئیس مجلس پس از زیارت قبور شهدا بی واسطه با مردمی که در محل حضور داشتند، دیدار و گفت و گو کرد و در جریان دغدغه ها و مشکلات آن ها قرار گرفت.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار