سفری معنوی و خاطره انگیز همراه با تور سوریه

تور سوریه یکی از تورهای زیارتی مهم برای شیعیان است. سوریه کشوری در جنوب غربی آسیاست. دمشق، پایتخت سوریه، دومین شهر پر جمعیت این کشور می‌باشد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری بنابر اعلام گالیور، سوریه در سال‌های اخیر تلخی‌های بسیار زیادی را متحمل شده است، ولی با این حال هر ساله زائرین بسیاری زیادی به قصد زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) راهی این سرزمین می‌شوند. قطعا زائرین با کمک تور هوایی سوریه سفر امن تر و راحت تری را تجربه خواهند کرد.


زائرین تور سوریه ابتدا باید با یکی از آژانس‌های معتبر تماس بگیرند  و تاریخ سفر خود را مشخص کنند. سپس زائرین در روز و ساعت مقرر در فرودگاه امام خمینی جمع می‌شوند و تهران را به مقصد دمشق ترک می‌کنند. این پرواز حدودا سه ساعت به طول می‌انجامد. بعد از رسیدن به دمشق به هتل از پیش رزرو شده ترانسفر می شوند. و پس از استراحت به حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مشرف می شوند. زائرین سوریه در طول اقامت خود از دیگر جاهای زیبای سوریه هم دیدن می کنند.

بازدید از جاذبه های مذهبی و دیدنی سوریه

تور سوریه یک تور کاملا زیارتی است و بی شک نباید انتظار دیدن جاذبه های گردشگری زیادی را در این تور داشت. بیشتر زائرین تور سوریه به شوق زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) راهی این دیار می شوند.


ولی قطعا سوریه جاذبه‌های دیدنی دیگری هم دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست. بازار حمیدیه یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی شهر دمشق است که در نزدیکی مرقد مطهر حضرت زینب (س) قرار دارد.  زائرین سوریه می توانند بعد از زیارت از این بازار جذاب و قدیمی هم دیدن کنند. مسجد جامع اموی هم در قسمت قدیمی شهر دمشق واقع شده است که قدمتی بالغ بر ۱۴۰۰ سال دارد. زائرین سوریه می توانند از این مسجد جذاب با مناره های سفید و زیبایش هم دیدن کنند. معبد ژوپیتر، قبرستان باب الصغیر، مقبره صلاح الدین ایوبی، قلعه حلب، مدرسه نورالدین، موزه ملی دمشق جزء دیگر جاذبه های دیدنی سوریه به شمار می آیند.

مزایای سفر با تور سوریه سفر با تور سوریه برای زائرین مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی است. زائرین سوریه به محض ورود به خاک سوریه می توانند با خیال راحت در هتلی که از قبل رزرو شده است، استراحت کنند. زائرین سوریه لازم نیست نگران پیدا کردن وسیله ای برای رسیدن به هتل خود باشند چرا که وسیله حمل و نقل آنها از قبل هماهنگ شده است. بدون شک باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت کرد. در سفر با تور سوریه زائرین تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار می گیرند و این امر مزیت بزرگی به حساب می آید. امنیت و آرامش در سفر بسیار اهمیت دارد؛ قطعا زائرین  تور سوریه سفر امن و آرامی را تجربه خواهند کرد. مدارک و وسایل لازم برای سفر  سوریه گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار مدارک شناسایی لازم پول نقد داروهای لازم و ضروری لوازم بهداشتی شخصی کلاه آفتابگیر عینک آفتابی کفش راحت برای پیاده روی شارژر موبایل

زائرین محترم بهتر است در نظر داشته باشند که برای سفر به سوریه حتما از تور هوایی سوریه استفاده کنند چرا که در این صورت خاطره شیرین این سفر تا مدتها در ذهنشان باقی خواهد ماند.


انتهای رپرتاژ آگهی 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار