سوریه حمله پهپادی به کرملین را اقدامی«تروریستی» و «احمقانه» خواند

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای، حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری   به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه به اخبار منتشر شده در خصوص حمله پهپادی به کاخ کرملین روسیه واکنش نشان داد و این حمله را به شدت محکوم کرد.


وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای که در صفحه توئیتر آن انتشار یافت، حمله رژیم اوکراین به کرملین با هواپیماهای بدون سرنشین را به شدت محکوم و از حق روسیه برای دفاع از خود در برابر چنین حملات تروریستی خطرناکی حمایت کرد.


این وزارتخانه تأکید کرد: سوریه حمله رژیم اوکراین به کرملین را با هواپیماهای بدون سرنشین که توسط آمریکا و متحدانش اداره می‌شود، به شدت محکوم می‌کند و آن را اقدامی تروریستی و رفتار احمقانه می‌داند.


وزارت خارجه سوریه در این بیانیه، حمایت دمشق را از مسکو برای دفاع از خود در برابر چنین حملات تروریستی خطرناک و تضمین عدم تکرار آنها اعلام کرد.


گفتنی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، از دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اوکراین به کاخ کرملین خبر داد و گفت: رژیم کی‌یف بامداد روز چهارشنبه سوم ماه مه اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار