فرماندار رودسر:

سپاه پاسداران نقطه قوت نظام اسلامی است

فرماندار رودسر با بیان اینکه دشمن به نقاط قوت ما حمله کرده است، گفت: سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریست و نقطه قوت نطام جمهوری اسلامی است.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: عظمت و بزرگی دهه مبارک فجر سال به سال نمایان‌تر می‌شود.


وی به دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: موفقیت، دوام و قوام انقلاب اسلامی نتیجه زیربنای درست و پایه گذاری هدفمند و آینده محور است.


فرماندار رودسر با محکومیت اقدام شرم آور اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: اروپایی‌ها به جای قدرشناسی از سپاه پاسداران در رفع توطئه‌های داعش و جریان‌های تروریستی، امروز به دنبال تحریم و تروریستی خواندن این نهاد انقلابی هستند و حمایت اروپایی‌ها از اقدامات خائنانه جبهه استکبار در تروریستی اعلام کردن سپاه ننگ تاریخی برای آنها خواهد بود.


شهاب زاده با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها باید در برابر نهاد مقدس سپاه که عظمت آن عالم را فراگیر کرده سر تعظیم فرود بیاورند، گفت: سپاه بود که شر داعش را از منطقه و از سایر کشورها دور کرد و اروپا را از شر نفاق و چنگال جنایتکاران بی هویت نجات داد.


وی با بیان اینکه دشمن به نقاط قوت ما حمله کرده است، افزود: سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریست و نقطه قوت نطام جمهوری اسلامی است.


فرماندار رودسر با بیان اینکه سپاه ذلت ناپذیر است و با قدرت از منافع مسلمانان و مستضعفین عالم حمایت می‌کند، گفت: این اقدام مذبوحانه اروپایی‌ها در راستای مقابله با اقدامات افتخار آفرین سپاه است.


شهاب زاده با اشاره به اینکه مردم در تمام عرصه‌ها پای انقلاب بودند، اضافه کرد: امروز بر همه واجب است به دور از همه مسائل سیاسی و اختلافات سلیقه‌ای وقایع انقلاب را به مردم به ویژه سل جوان نشان دهیم.


وی ادامه داد: امروز تمام مردم دنیا چشمانشان به این نظام است بنابراین باید با تمام توان صیانت از این انقلاب تلاش کنیم.


فرماندار رودسر از افتتاح چند پروژه ملی شامل تقاطع غیر هم سطح کلاچای، تصفیه خانه طولات، ایستگاه پمپاژ بندبن رحیم آباد خبر داد.


دشمن قدرت سرنگونی نظام اسلامی ایران را ندارد


امام جمعه رودسر نیز در این نشست با محکوم کردن قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا، اظهار کرد: دشمن قدرت سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد اما با این وجود تلاش می‌کند تا شاید به چهره نظام خدشه‌ای وارد کند.


حجت الاسلام تقی روحانی با اشاره به خدمات ارزنده سپاه در بخش‌های مختلف، گفت: اگر سپاه نبود امروز داعش در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام می‌داد و باید با گروه‌های تکفیری در قلب اروپا مقابله می‌کردند.


وی با اشاره به اتفاقات و حوادث اخیر کشور افزود: قاطبه مردم تو دهنی بزرگی به دشمن زدند و فریاد مرگ بر اغتشاشگر سردادند.


روحانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر، اضافه کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر باید مردمی‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا دشمن بفهمد در محاسباتش اشتباه کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار