معاون دانشگاه لرستان خبر داد؛

شرکت ۱۰۰ دانشگاه در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت

معاون دانشگاه لرستان از شرکت ۱۰۰ دانشگاه در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محمد حیاتی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی نظام آموزش عالی کشور است که دوره سی و هفتم آن در روزهای آتی در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.


وی گفت: سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود که امیدواریم رویکرد و جهت‌گیری مهدویت هم داشته باشد.


معاون دانشگاه لرستان، اظهار داشت: بزرگ‌ترین برکت این جشنواره آن است که برای چند روز متوالی، حال و هوای دانشگاه لرستان و استان لرستان به‌طور خاص یک حال و هوای قرآنی و عترتی خواهد بود؛ این یک توفیق عظمی است.


حیاتی، بیان کرد: تعداد ۴۰۰ نفر از بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در دانشگاه لرستان شرکت خواهند کرد.


دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در ۹ رشته و ۴۰ گرایش اصلی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.


حیاتی، عنوان کرد: هر فعالیت فرهنگی که انجام می‌شود باید یک پیوست مهدویت داشته باشد.


وی تصریح کرد: مسئله مهدویت از کلیدواژه‌های مهم مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین است.


معاون دانشگاه لرستان، افزود: در ماه مبارک رمضان در راستای اجرای برنامه‌های جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در مساجد سطح شهر و مسجد دانشگاه برنامه‌های قرآنی اجرا شدند که امیدواریم تداوم داشته باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار