رونمایی از موشن گرافیک «شهید دهقانی نیا» در اردبیل

معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: موشن گرافیک شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی نیا در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حسین مظفری در گفت‌وگو با فارس در اردبیل با اشاره به رونمایی از موشن گرافیک شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی نیا در اردبیل اظهار کرد: این موشن گرافیک همزمان با برگزاری همایش بین المللی اربعین در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی شد.

وی افزود: موشن گرافیک شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی نیا، به همت معاونت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل رونمایی شد.

معاون فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: این موشن گرافیک شامل؛ مروری بر زندگی، ورود به سپاه، حضور در شمال‌غرب کشور، حضور در عراق، سوریه و مبارزه با داعش، نحوه شهادت و تشییع باشکوه این شهید مدافع حرم است.

مظفری تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با تولید محتواهای مربوط به شهدای استان و به‌خصوص شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو منتقل شود. 

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی نیا، در ۶ خرداد سال ۱۳۶۷ در خانواده‌ای مذهبی و حسینی در استان اردبیل چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۹۴ پس از زیارت عتبات عالیات، برای مقابله با داعش و حضور در جبهه سوریه داوطلب شد.

این شهید مدافع حرم، با وجود دو کودک دوقلوی تازه متولد شده برای دفاع از حرم آل الله به جبهه سوریه اعزام و در هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ در اثنای درگیری با مزدوران تکفیری استکبار در حالی‌که فرماندهی محور عملیاتی شمال حلب و در منطقه شیخ عقیل را بر عهده داشت، بر اثر اصابت گلوله تک تیرانداز تکفیری از ناحیه ستون فقرات به فیض شهادت نائل آمد.

شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی نیا به خاطر مبارزه پهلوانانه و ایثار و رشادت در میدان مقابله با مزدوران تکفیری و دفاع جانانه از حرم حضرت زینب(س) به شهید غیرت لقب گرفت.

انتهای خبر/25741

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار