مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

شهید سلیمانی تشنه خدمت به مردم بود

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس، شهید سلیمانی را تشنه خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: شهید سلیمانی با دنیا قهر بود و همین باعث شد که همه به او روی آورند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد صبح پنج شنبه در آئین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای شهدای محراب بندر دیر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شاخصه‌های این مکتب تاکید دارند.


مشاور عالی فرهنگی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مکتب حاج قاسم اشک بود، افزود: انسان‌ها نوعاً در مقابل مادیات و مسائل دنیوی حالت دلباختگی پیدا می‌کنند اما مردان خدا که نمونه کامل آن امیرالمومنین (ع) هم از زرق و برق دنیا وحشت داشت و با شب و تاریکی شب و سحر مأنوس بود.


 شهید سلیمانی  تشنه خدمت به مردم بود


وی بیان کرد: حاج قاسم مقتدی به امام و ولی اش امیرالمومنین (ع) بود و او هم در مقام دنیا وحشت زده بود و اگر دنیا سراغش می‌آمد اشک می‌ریخت.


سعادت نژاد گفت: مسئولین ما باید به خانواده شهدا نگاه کنند و به فکر و نگاه و انتظار آنها از ما مسئولین توجه داشته باشند.


وی اضافه کرد: حاج قاسم انسانی حسابگر بود و هیچ پست مقام دنیوی را نمی‌خواست و همیشه از آن فرار می‌کرد اگر چه بعضی‌ها برای پست و مقام روی ارزش‌هایشان پا گذاشتند اما شهید سلیمانی این کار را نکرد.


 شهید سلیمانی  تشنه خدمت به مردم بود


مشاور عالی فرهنگی فرمانده سپاه قدس، شهید سلیمانی را تشنه خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: شهید سلیمانی با دنیا قهر بود و همین باعث شد که همه به او روی آورند.


وی بیان کرد: صدام که از شرق و غرب برای نابودی جمهوری اسلامی ایران به او کمک کردند که مردم مقابلش ایستادند و صدام با ذلت و نکبت از دنیا رفت اما امام خمینی (ره) و حاج قاسم با حضور ده‌ها میلیون نفر تشییع شدند اینها عزت الهی و نتیجه اشک در راه خدا و روی گردانی از دنیا است.


سعادت نژاد با بیان اینکه حاج قاسم اهل نماز شب بود، تاکید کرد: بچه‌های حاج قاسم حین عملیات غواصی نماز شبشان ترک نمی‌شد، مکتب حاج قاسم این است نه اینکه نعوذبالله نماز واجب نخوانید یا نماز صبحتان قضا شود.


وی افزود: مکتب حاج قاسم تواضع و احترام و تکریم پدر و مادر است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار