امام جمعه دیواندره:

شهید سلیمانی جان های زیادی را از شر داعش نجات داد

امام جمعه دیواندره گفت: شهید سلیمانی بسیاری از مردم را از شر داعش نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، ماموستا ملأ مرادی ظهر دوشنبه در همایش تقریب روحانیت و مقاومت با بیان اینکه حاج قاسم سر داد تا سرهای ما بالا بماند و جان داد تا جان‌های ما زنده بماند گفت: شهید سلیمانی در خصوص وحدت و تقریب، احیاگر ارزشها بود.


وی گفت: آمریکا و اسرائیل غاصب به وسیله داعش سعی در اختلاف افکنی با راه اندازی شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی داشتند اما حاج قاسم نقشه آنها را خنثی کرد.


وی با اشاره به تبعید قوم کردنشین به کرمان در زمان پهلوی اول گفت: سخن از کرمان سخت است مقاومت کرمان را ما از سال ۱۳۰۴ به بعد شنیدیم زمانی که رضاپهلوی منحوس قوم و قبیله کرد را به دو استان کرمان و یزد تبعید می‌کند.


وی افزود: مردم کرمانی انصار ملت ما شدند چون ما آن زمان در مقابل طاغوت رضا پهلوی ایستادیم؛ کرمانی‌ها در آن زمان از ما حمایت کردند.


ماموستا ملأ مردای اظهار کرد: حاج قاسم بر کل فارس و ترک و لر و شیعه وسنی، حق دارد و سیدالشهدای جبهه مقاومت جان‌های بسیاری را در اربیل از شر داعش نجات داد.


وی دامه داد: طلاب و روحانیون همیشه خادم ملت بوده و هستند و هیچ دسیسه‌ای و هیچ توطئه ای از سوی شیطان بزرگ موجب سست شدن عنصر ارادت ویژه طلاب و روحانیت شیعه و سنی نمی‌شود.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار