ضرب شصت دستگاه اطلاعاتی یمن به شبکه جاسوسی اسرائیل

همزمان با آغاز مرحله چهارم تشدید تنش نیروهای مسلح یمن با رژیم صهیونیستی، دستگاه های اطلاعاتی یمن از شناسایی و دستگیری یک شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی که مسئولیت جمع آوری اطلاعات از توان موشکی و پهپادی یمن را برعهده داشت، خبر داد.
- اخبار بین الملل -

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه رفح، ارتش یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید تنش با رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

 

.

 

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه هفته گذشته در جریان راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

یمن , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , فلسطین , نوار غزه ,

وی با اعلام مرحله چهارم تشدید تنش با تل آویو افزود: در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند، هدف قرار خواهند گرفت.

اما از سوی دیگر همزمان با آغاز مرحله چهارم نبرد نیروهای مسلح یمن با رژیم صهیونیستی در حمایت از مقاومت غزه، دستگاه اطلاعاتی یمن موفق شد تا یک هسته جاسوسی صهیونیستی- آمریکایی در خاک یمن را شناسایی و دستگیر نماید.

نقش یمن در تداوم محاصره دریایی رژیم صهیونیستی سبب شد تا آمریکا و اسرائیل با به کارگیری شبکه مزدوران محلی مأموریت جمع‌آوری اطلاعات از نیروی دریایی و توانمندی‌های موشکی یمن را به آنها واگذار کنند.

یمن , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , فلسطین , نوار غزه ,

سرهنگ «نجیب العنسی»، مسئول رسانه های جنگی یمن در گفتگو با تسنیم گفت: همزمان با ورود نیروهای مسلح یمن به نبرد طوفان الاقصی یک شبکه از نیروهای مزدور در سواحل غربی یمن تحت هدایت یک افسر اطلاعاتی امارات فعال شد تا نقاط شلیک موشک و استقرار نیروی دریایی یمن را شناسایی و در اختیار نیروهای آمریکایی و اسرائیلی قرار دهد.

یمن , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , فلسطین , نوار غزه ,

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستیکالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند

 

کارشناسان معتقدند موفقیت یمن در حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین بیش از هر چیز حاصل اشراف و هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی این کشور در برابر ائتلاف نظامی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، باب المندب و دریای عرب است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار