امام جمعه خلخال:

طراحی کاریکاتور فرانسوی‌ها نشان از ناامیدی از اغتشاشات اخیر است

خلخال- امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حرکت فرانسوی‌ها در طراحی کاریکاتور نشان از ناامید شدن دشمنان از اغتشاشات اخیر است.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با محکومیت اقدام اخیر، توهین‌آمیز و موهون نشریه و هفته نامه فرانسوی در خصوص انتشار کاریکاتورهای منصوب به ولی امر مسلمین، اظهار کرد: این حرکت فرانسوی‌ها ناشی از ناامید شدن آنها از اغتشاشات اخیر در کشور است.


وی افزود: در حالی که دشمن با برجسته کردن ضعف‌ها و کاستی‌های نظام اسلامی برای ناامید کردن مردم است از دست اندرکاران فرهنگی، اجرای برنامه‌های مختلف برای تزریق امید در رگ‌های جامعه به خصوص افزایش امید در بین اقشار جوانان و امیدآفرین کشور انتظار داریم.


امام جمعه شهرستان خلخال به سالروز فرار شاه معدوم از کشور در دی ماه سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: امام راحل با بنیانگذاری انقلاب اسلامی نه تنها ایران بلکه بشریت را از ظلمت و طاغوت نجات داد و اگر چنانچه انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و رژیم منحوس پهلوی همچنان پای کار می‌ماند تاکنون ایران در زیر سلطه آمریکا از بین رفته بود.


حجت‌الاسلام اسدی با گرامیداشت ۲۹ دی ماه سالروز هوای پاک بیان کرد: حفاظت از هوای پاک از وظایف سنگین مسئولین مربوطه است ولی متأسفانه برخی از مسئولین استانی نه تنها در انجام وظیفه خود در قبال هوای پاک کوتاهی می‌کنند بلکه با اقداماتی غلط در تلاش برای آلایندگی هوای پاک و سالم خلخال و از بین بردن این نعمت بزرگ خداوندی هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت دخت نبی گرامی اسلام صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و روز مادر و همچنین سالروز ولادت با سعادت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مردان توصیه کرد تا قدر همسران خود را دانسته و احترام بانوان خود بیش از پیش حفظ کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار