رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان:

طرح «یاران شهید سلیمانی» در کشور اجرا می شود

ساری- رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان گفت: طرح «یاران شهید حاج قاسم سلیمانی» با هدف شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم در ۳۱ استان کشور اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، شروین اسبقیان بعدازظهر یکشنبه در دیدار با معاون استاندار مازندران بیان کرد: طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت کمیته ملی پارالمپیک برنامه ریزی شده است و در این طرح ما به دنبال شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم و امنیت و مرزها هستیم تا ورزشکاران مستعدی را به دنیا ورزش جانبازان و معلولان معرفی کنیم.


رئیس فدراسیون در ادامه گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در فرمایشات شأن توجه ویژه ای به ورزشکاران جانباز و معلول دارند، این طرح فرصتی برای توسعه و پیشرفت ورزش این حوزه است و این طرح در ۳۱ استان کشور اجرایی خواهد شد و امیدوارم با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و استانداری در مازندران این طرح را اجرایی کنی


روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این دیدار اظهار داشت: ورزش برای جانبازان و معلولین آرامش ایجاد می‌کند و کسانی که این روحیه ایثارگرانه را داشتند و بخشی از عضو خودشان را اهدا کردند، اینها غیرت بالایی دارند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: کشور ما ظرفیت بالایی در ورزش جانبازان و معلولین دارد. ما ظرفیت‌هایی داریم که هیچ کجای دنیا ندارند.


سلگی با اشاره به اینکه مازندران درصد بالایی از مدال آوری را دارد، بیان داشت: یک سوم مدال‌های المپیک برای استان مازندران است.


وی با بیان اینکه بیشترین شهدای مدافع حرم را مازندران دارد و در حوزه جانبازان هم همینطور است، افزود: به همین دلیل، مازندران می‌تواند قطب ورزش جانبازان و معلولین در کشور باشد.


سلگی ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح یاران شهید سلیمانی در مازندران، گفت: تمام دستگاه‌های استان آمادگی اجرای این طرح را دارند و به طور حتم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت جانبازان و معلولین پیگیر عملیاتی شدن طرح یاران شهید سلیمانی در استان خواهیم بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار