طوفان‌های شدید و تگرگ برق بسیاری از مناطق آمریکا را قطع کرد

در پی طوفان‌های شدید و تگرگ و گردباد در آمریکا، بیش از 700 هزار نفر در مناطق مختلفِ جنوب شرق این کشور یکشنبه شب را در تاریکی به سر بردند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری  به نقل از سی‌ان‌ان، در پی طوفان‌های شدید و تگرگ و گردباد در آمریکا، بیش از 700 هزار نفر در مناطق مختلفِ جنوب شرق این کشور یکشنبه شب را در تاریکی به سر بردند.

مرکز پیش‌بینی طوفان آمریکا اعلام کرد که طوفان‌های قدرتمند غروب یکشنبه بخش‌هایی از ایالت‌های آرکانزاس، تنسی، می‌سی‌سی‌پی و دره اوهایو را درنوردید و در بیشتر ساعات شب نیز این مناطق را تهدید خواهد کرد.

در شهر بارگرسویل، در حدود 18 مایلی جنوب شهر ایندیاناپولیس، مقامات از ویرانی‌های گسترده که پس از وقوع یک گردباد قدرتمند باقی ماند، خبر دادند.

 اریک فانک هاسر، رئیس اداره آتش نشانی بارگرسویل، در این باره گفت که حداقل 75 خانه در اثر گردباد احتمالی "با آسیب متوسط تا شدید" مواجه شده است. وی افزود که طوفان همچنین یک مجتمع آپارتمانی را که در حال ساخت بود، "خراب کرد".

این مقام آتش‌نشانی همچنین اعلام کرد که تلفات جانی در این حادثه گزارش نشده است، اما طوفان "تقریباً سه مایل" آوار و خسارت برجای گذاشته است.

جوزف نیلد، هواشناس سرویس ملی هواشناسی، در گفتگو با سی‌ان‌ان تأکید کرد که بر اساس فیلم‌هایی که از این طوفان‌ها وجود دارد، کارشناسان "تقریباً مطمئن" هستند که یک گردباد شدید به وقوع پیوسته است. اما، نیلد افزود، یک تیم کارشناسی تصمیم نهایی را در این باره خواهد گرفت.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ابری به شکل مارپیچ ساختمان‌ها را می‌شکافد و در اطراف خود آوار به جای می‌گذارد.

فیلم‌هایی که از این ویرانی‌ها وجود دارد، چندین خانه را نشان می‌دهد که سقف‌هایشان کنده شده و درختان از ریشه در آمده و در آوارهای اطراف پراکنده شده‌اند.

مقامات بارگرسویل به ساکنان یک منطقه هشدار دادند که تا 48 ساعت آینده برق آن‌ها وصل نخواهد شد.

مرکز پیش بینی طوفان آمریکا همچنین گفت که طوفان‌هایی که در امتداد رودخانه اوهایو در شمال کنتاکی و جنوب ایندیانا در عصر یکشنبه حرکت می کنند، همچنین منجر به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از هایی از بارش تگرگ‌های بزرگ شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار