فرمانده سپاه استان کرمان: افول و اضمحلال اسرائیل حاصل تلاش و درایت شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی نقش بسزایی در تشکیل محور مقاومت داشت، گفت: افول و اضمحلال اسرائیل حاصل تلاش و درایت شهید سلیمانی است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از عموم مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در روز جهانی قدس، در دیار حاج قاسم سلیمانی پایتخت مقاومت اسلامی، اظهار داشت: روز قدس یادگار امام راحل و راهبرد و یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) برای حایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه این روزها شاهد حملات مجدد این رژیم غاصب به مسجد الاقصی و مردم عزیز، ستمدیده و شریف فلسطین هستیم، گفت: برگزاری با شکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زنده نگهداشتن روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با افول و فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل، بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که این رژیم غاصب در درون کشور خود دارد یقیناً رو به افول و اضمحلال است.

وی بیان کرد: مردم ایران و همه مسلمانان جهان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین کمک می‌کنند که این رژیم غاصب از صحنه گیتی حذف شود.

نظری با بیان اینکه استان کرمان، استان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت است، افزود: شهید سلیمانی نقش بسزایی در تشکیل محور مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و داعش داشت.

وی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه مقاومت اسلامی حاصل سال‌ها تلاش، تدبیر و درایت شهید سلیمانی شهید قدس است، بیان کرد: استان کرمان استان حاج قاسم سلیمانی است و مردم استان جمعه این هفته با حضور خود پرشور و حماسی خود برای برچیده شدن این رژیم غاصب و به امید حاکمیت اسلام و مردم مظلوم فلسطین به صحنه می‌آیند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار