سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

فروپاشی رژیم صهیونیستی حتمی و نزدیک است

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ذلیل شدن صهیونیست‌ها نتیجه مقاومت مردم منطقه و رشادت‌های رزمندگان دلاور محور مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع پرشور راهپیمایان روز قدس در شهرستان نهاوند گفت: رژیم صهیونیستی تهدید اصلی برای امنیت منطقه است و جنایت‌های بسیاری را بر علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.


وی اظهار کرد: مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و امروز وضعیت صهیونیست‌ها را می‌بینیم که در چه شرایط سختی قرار دارند.


طلایی نیک با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: امروز جبهه مقاومت با پشتیبانی انقلاب اسلامی با قدرت در منطقه حضور دارد و دست برتر را دارد.


وی ادامه داد: صهیونیست‌ها امروز خودشان با نا امنی درونی مواجه هستند و موازنه قدرت در منطقه کاملاً به نفع محور مقاومت تغییر کرده است.


سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست‌ها رو به افول هستند و این چیزی نیست که بتوانند آن را کتمان کنند و زودتر از بین خواهند رفت و خودشان نیز به این قضیه اعتراف می‌کنند.


وی با بیان اینکه نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی حتمی و نزدیک است، اظهار داشت: ذلیل شدن صهیونیست‌ها نتیجه مقاومت مردم منطقه و رشادت‌های رزمندگان دلاور محور مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید قدردان این شهدای والامقام باشیم.


طلایی نیک افزود: یکی از علت‌های اصلی افول و ضعیف شدن صهیونیست‌ها قوی شدن محور مقاومت و اتخاذ تدابیر هوشمندانه در این محور و استفاده از نیروهای مؤمن و با بصیرتی است که مردانه با دشمن مقابله می‌کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انقلابی بودن و ولایی بودن سرمایه ما است و دشمن از این مسئله هراس دارد و ما شهدایی داریم که راه را به ما نشان می‌دهند.


معاون وزارت دفاع بیان کرد: دشمنان بدانند ما از راه حق منحرف نخواهیم شد چون به شهدایی تاسی می‌کنیم که از همه ی هستی خود در راه آرمان‌های انقلاب گذشتند.


وی به تشریح وضعیت منطقه پرداخت و گفت: امروز مقاومت در منطقه انواع سلاح‌های پیشرفته را در اختیار دارد و در عرصه‌های وسیعی از منطقه صهیونیست‌ها و دشمنان را ناکام گذاشتند و شکست دادند.


طلایی نیک ادامه داد: دشمن در سال گذشته جنگ ترکیبی را بر علیه کشور تشدید کرد و می‌خواستند عقاید ما را منحرف کنند ولی دیدید در روز ۲۲ بهمن مردم چه حماسه‌ای آفریدند و باز هم دشمنان را ناکام کردند.


وی اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف و دفاعی، کشور بسیار پیشرفت کرده است و امروز انواع موشک‌های دقیق را در اختیار داریم که دشمنان جرئت هیچ‌گونه تعرضی را به دلیل قوی شدن ما ندارد.


معاون وزیر دفاع در پایان گفت: با هدایت‌های رهبر انقلاب و با تلاش مسئولان باید بر مشکلات پیروز شویم و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی با قدرت ادامه دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار