فریاد استکبار‌ستیزی مردم ملک سلیمانی روز قدس/ آغاز راهپیمایی روز قدس در کرمان

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم انقلابی و آزادی‌خواه کرمان، دیار شهید‌ قدس حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم انقلابی و آزادی‌خواه کرمان همزمان با سراسر کشور در دیار شهید‌ قدس حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد و مردم پایتخت مقاومت اسلامی بار دیگر با فریاد و خروش خود حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از مستکبران عالم و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ملک سلیمانی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و گسترده مردم روزه‌دار برگزار شد و مردم دیار شهید سلیمانی با فریادهای"مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"، ندای مظلومیت قدس شریف را فریاد زدند.

این مراسم در شهر کرمان از چهار راه توحید با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینه ولی‌فقیه در استان کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آغاز شده و مردم کرمان مسیر راهپیمایی را به طرف مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان ادامه دادند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از تسنیم اجتماع پایانی راهپیمان روز جهانی قدس در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان با سخنرانی سردار شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همراه است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار