حاج قاسم عزت و افتخار را برای جهان اسلام فراهم کرد/ مردم ‌قدرشناس انقلاب هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما قدرشناس انقلاب، مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم که ما مدیران هم بتوانیم قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آنها به درستی انجام وظیفه کنیم.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد‌ و خاطره این شهید‌ بزرگوار، اظهار داشت: شهید سلیمانی عزت و افتخار برای جهان اسلام فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه توفیق نصیب ما شد که در شب جمعه در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا کرده و مرقد مطهر شهید سلیمانی را زیارت کنیم، افزود: این روزها شاهد حضور زوار و دلدادگانی از راه‌های دور و از سراسر کشور و حتی دیگر کشور در این مکان مقدس هستیم که باید هم از آنها و هم از کسانی که به این زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و خادمان شهدا تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مجلس در صف زائران حاج قاسم

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوار هستم که همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم و صداقت، اخلاص، صفا و برکات حاج قاسم نصیب همه ما شود.

وی با اشاره به اینکه اخلاص شهید سلیمانی باعث عشق و ارادت مردم به حاج قاسم است، ادامه داد: روز قبل در نشست کنفرانس بین‌المللی شهید سلیمانی هم گفتم که شهید سلیمانی ‌چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی با برکتی هم در این دنیا و هم در آخرت دارد.

قالیباف با بیان اینکه این عشق و ارادت مردم به شهید سلیمانی، نتیجه اخلاص، زحمات و رفتار حاج قاسم است که امروز این سیل جمعیت خودشان به گلزار شهدای کرمان می‌آیند، گفت: مردم ما قدرشناس انقلاب، مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران هستند و امیدواریم که ما مدیران هم بتوانیم قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آنها به درستی انجام وظیفه کنیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار