معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی:

لزوم الگوپذیری مدیران از سردار سلیمانی/مدیریت جهادی ضرورت جامعه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: الگوپذیری از شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی به عنوان نیرویی جهادی می‌تواند نسخه‌ای شفا بخش برای رفع مشکلات مدیریتی ما باشد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، ناصر ناصری ظهر پنج شنبه در حاشیه شورای فرهنگی استانداری با اشاره به به ویژگی‌ها و شاخص‌های رفتاری و اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی، متعهدانه، تخصص و دانش فنی خود را در حوزه‌های نظامی و امنیتی به کار می‌برد.


وی بیان کرد: ایمان قلبی و عملی به آرمان‌های مقدس نظام، ولایت‌پذیری، ولایت‌مداری، تعهد، تخصص، اخلاص، خستگی ناپذیری، پرتلاش‌بودن و تحول‌خواهی از مهمترین ویژگی‌ها و شاخص‌های رفتاری و مدیریتی سردار سلیمانی است.


ناصری با بیان اینکه مقام معظم رهبری، تنبلی مدیران را از مصائب مدیریتی کشور عنوان نموده‌اند، لذا این موضوع باید مورد توجه مدیران ما باشد، گفت: الگوگلیری از شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک نیروی جهادی می‌تواند نسخه‌ای شفا بخش برای رفع مشکلات مدیریتی ما باشد.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: توصیه مقام معظم رهبری هم همواره استفاده از مدیران جهادی در سطوح مختلف برای حل مشکلات کشور و باز کردن گره تحریم‌ها با دستان مدیران توانمند و جهادی داخلی است.


وی با بیان اینکه مدیریت متعهد، متخصص و جهادی از ضرورت‌های جامعه اسلامی است، گفت: تلاش و جدیت در راستای برون رفت از مشکلات و قرار دادن استان بر روی ریل توسعه، کمترین مطالبه مردم از مدیران است که بدون تردید جز با خستگی ناپذیری و دوری از خمودگی در پیگیری‌ها حاصل نخواهد شد.


وی با بیا اینکه ما نیازمند مدیرانی هستیم که به این ویژگی‌ها و شاخص‌های سردار سلیمانی آراسته باشند، افزود: نظام آموزشی و تربیتی ما باید تلاش کند که انسانی‌هایی در تراز انقلاب اسلامی همچون سردار سلیمانی تربیت کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار