رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

لکه ننگ داعش بر پیشانی اروپا و آمریکا نقش بسته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اروپا و آمریکا به جای هجمه به سپاه پاسداران بهتر است لکه ننگ داعش را که بر پیشانی آنها نقش بسته پاک کنند.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری اظهار کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا نه تنها نگران‌کننده و قابل توجه نیست بلکه از سر استیصال و ناکامی در جریان اغتشاشات اخیر است که نتوانستند با همراهی همه عوامل منافق و تروریست خود در کشور ایران به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.


وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در کارنامه بی‌بدیل و درخشان خود سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی دارند که دمار از روزگار داعش درآورد و این لکه ننگ غرب را برای همیشه از صحنه روزگار محو کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: غربی‌ها به شدت از این حرکت سپاه و توانمندی آنها در عرصه نظامی در دستیابی به جنگ‌افزارهای مدرن در واهمه و هراس هستند و قطعاً این نگرانی آنها را به هذیان‌گویی انداخته و به هر وسیله‌ای دست زدند تا حیثیت و آبروی سپاه، بسیج و نیروهای مردمی را خدشه‌دار کنند.


حجت‌الاسلام باقری افزود: این اقدام اروپایی‌ها نشان داد که این کشورها سرسپرده و وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و با تلاش بی‌نتیجه خود سعی دارند تا برای خود جایگاهی دست و پا کنند در حالی که حنای آنها دیگر رنگی نخواهد داشت.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خود غربی‌ها به خوبی می‌دانند که سپاه پاسداران در این چهار دهه همواره در کنار مردم بوده و با توانمندی در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، عمران و سازندگی و محرومیت‌زدایی تلاش کرده تا هم‌قدم و هم‌نفس مردم باشد.


حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: انتظار داریم مجلس شورای اسلامی و دولت در مقابله با مثل با چنین اقدامات شرم‌آور تصمیم قاطعی گرفته و اجازه ندهند تا بیش از این ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در نقش بی‌بدیل سپاه مخدوش و یا کم‌رنگ شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار