سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان مطرح کرد؛

مراجعه ۸۸ هزار بیمار به بخش های تصویربرداری بیمارستان بهشتی کاشان

سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: در سال گذشته بیش از 88 هزار بیمار به بخش های مختلف تصویربرداری این مرکز بصورت بستری و سرپایی مراجعه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری مرضیه طالبیان بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه بیش از ۸۸ هزار نفر به بخش‌های مختلف تصویربرداری این مرکز در سال گذشته اظهار داشت: از این تعداد ۲۳ هزار و ۳۵۹ نفر در بخش سی تی اسکن، ۳۰ هزار و ۷۸۹ نفر در بخش رادیوگرافی، ۲۲ هزار و ۸۸ نفر در بخش سونوگرافی، ۳۳۵ نفر در بخش ماموگرافی، ۱۰ هزار و ۶۸۹ نفر در بخش ام آر آی، ۴۱ نفر در بخشERCP و ۲۵۷ نفر در بخش سنگ شکن خدمات تشخیصی با کیفیت دریافت نموده اند.


وی، با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های واحد تصویربرداری این مرکز بصورت دیجیتال هستند ابراز داشت: بخش تصویربرداری این مرکز در حال حاضر دارای دو دستگاه رادیوگرافی دیجیتال، دو دستگاه سی‌تی‌اسکن، چهار دستگاه سونوگرافی، یک دستگاه سنگ شکن، یک دستگاه ماموگرافی، یک دستگاه MRI و یک دستگاه ERCP می‌باشد.


سرپرست بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: به‌منظور افزایش سطح رضایتمندی و کاهش سفرهای درمانی به مرکز استان، یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی توسط خیرین سلامت تهیه گردیده که در سال گذشته مراحل بازسازی ساختمان این دستگاه به پایان رسید و با هماهنگی‌هایی که انجام شده است مقدمات نصب و بهره‌برداری از این دستگاه در حال انجام می‌باشد.


وی به ارائه جواب تمامی خدمات واحد تصویربرداری از طریق سیستم دیجیتال پکس به مراجعین اشاره و خاطرنشان کرد: تصاویر رادیولوژی بیماران از طریق سیستم پکس ذخیره می‌شود و اقدامات تشخیصی و درمانی از هر مکانی قابل دسترسی پزشک باشد و پزشک با وارد کردن مشخصات بیمار در سیستم پکس به تصاویر رادیولوژی مورد نظر که از دقت، وضوح و کیفیتی به مراتب بیشتر از کلیشه برخوردار هستند، می‌تواند دسترسی پیدا کند.


طالبیان در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با همت مسئولین دانشگاه و جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت، نسبت به تأمین و بروزرسانی سایر دستگاه‌های موردنیاز این بخش، گام‌های مؤثرتری در راستای ارتقا سطح کمّی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین برداشته شود.

مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار