مشکلی برای توزیع بنزین وجود ندارد/ 80 جایگاه بنزین در سطح شهر مشهد فعال است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان خراسان رضوی گفت:

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری ازمشهدمقدس از صبح امروز تماس‌های متعددی از مخاطبان مبنی بر شلوغی و ترافیک سنگین در جایگاه‌های عرضه بنزین در مشهد دریافت کردیم، با این حال علی اصغر اصغری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: تعطیلی جایگاه‌های عرضه گاز سی‌ان‌جی عامل شلوغی جایگاه‌های بنزین است.

وی افزود: تمامی 70 جایگاه سی‌ان‌جی مشهد به دلیل افت فشار گاز تعطیل است، بنابراین خودروهای دوگانه سوز هم ناگزیر به دریافت بنزین هستند و این موضوع باعث شده است حدود 2 میلیون لیتر به مصرف بنزین افزوده شود.

اصغری تصریح کرد: تا پنجشنبه و تا پایان هفته جایگاه‌های گاز فعال خواهند شد و امیدواریم با پایداری که در مصرف گاز ایجاد خواهد شد با راه‌اندازی جایگاه‌های سی ان جی از صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها کاسته شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 80 جایگاه بنزین در سطح شهر در حال فعالیت است و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان از نظر تامین و توزیع بنزین هیچ مشکلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام شرکت گاز خراسان رضوی از ساعت 22 روز چهارشنبه 5 بهمن‌ماه فعالیت جایگاه‌های CNG استان امکان‌پذیر خواهد بود 

مسیر اختصاصی در 3 جایگاه سوخت سی ان جی برای تاکسیرانان

احمد محبی، مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد نیز در خصوص مشکلات تاکسیرانان در تامین گاز، اظهار داشت: با نظر مراجع ذی‌صلاح در 3 جایگاه در بولوار شهدای تاکسیرانی، ایستگاه انتهایی قطار شهری و انتهای بولوار امام خمینی(ره)، یک مسیر اختصاصی ویژه تاکسی‌ها در جایگاه‌های CNG در نظر گرفته شده است. 

وی با بیان این مطلب سه جایگاه CNG برای سوخت‌رسانی به ناوگان تاکسیرانی به صورت 24 ساعته فعال هستند گفت: متاسفانه با توجه به برودت هوا در روزهای گذشته و کاهش افت فشار گاز در شهر جایگاه‌های سوخت گاز جهت تأمین مصرف خانگی از دسترس خارج شد و با پیگیری‌های انجام شده از روزهای ابتدایی دو جایگاه در شرق و مرکز شهر مشهد در دسترس تاکسیرانان قرار گرفت.

محبی افزود: در روزهای گذشته این جایگاه‌ها به‌صورت 24 ساعته فعالیت داشتند و یک جایگاه نیز در غرب شهر از امروز به شبکه تأمین سوخت ناوگان تاکسیرانی اضافه شد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تاکسیرانان می‌توانند در طول شبانه‌روز به جایگاه‌های اختصاص یافته انتهای بولوار هفت‌تیر، انتهای خیابان امام خمینی (ره) و شهدای تاکسیران واقع در خیابان سرخس مراجعه کنند. ظرفیت فعال شده جایگاه در شیفت شب از ساعت 23 تا 6 صبح است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار