معاون رئیس جمهور: جشنواره یادمان ولایت مصداق تجدید پیمان با رهبر انقلاب است

معاون رئیس جمهور گفت: با اتفاقات اخیر باید تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندیم و برگزاری این برنامه یادمان ولایت مصداق این تجدید بیعت است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور امشب در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم رهبر معظم انقلاب را بشناسیم باید از زبان حاج قاسم بشنویم.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیتنامه خود بر تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است، گفت: شهید سلیمانی ادامه داد "جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها باقی می‌ماند."

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه اگر ما عاشق سردار سلیمانی هستیم باید به توصیه‌های وی توجه کنیم، افزود: سردار دل‌ها در توصیه‌ای دیگر، می‌گوید که "از مهم‌ترین شئون عاقبت بخیری ارتباط قلبی با رهبر معظم انقلاب است."

وی با اشاره به دیگر وصایای حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب از اولیای الهی است و نزدیک‌ترین صفات را به ائمه اطهار (ع) دارند و ما تابع تشخیص ایشان هستیم.

حسینی با بیان اینکه شهید سلیمانی تابع و ذوب در ولایت بود، ادامه داد: خطه کریمان به خود می‌بالد که چنین شخصیتی را در خود پرورانده است.

وی با تاکید بر اینکه با اتفاقات اخیر باید تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندیم، بیان کرد: برگزاری این برنامه یادمان ولایت مصداق این تجدید بیعت است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار داشت: شهرستان جیرفت افتخار می کند که روزگاری مقام معظم رهبری در این منطقه حضور داشته است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار