معاون عقیدتی سیاسی ناجا: نیروی انتظامی 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع کرد

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: 6 مرحله از رزمایش مواسات در مجموعه نیروی انتظامی برگزار و 200 هزار بسته معیشتی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی صبح امروز در اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ناجا در گیلان اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با کرونا، امنیت انتخابات، برگزاری باشکوه انتخابات، برقراری نظم و امنیت و دیگر موضوعات خوش درخشیده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به عملکرد ناجا در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در دوران کرونا تصریح کرد: 6 مرحله از رزمایش مواسات در مجموعه نیروی انتظامی برگزار شد و در این راستا 200 هزار بسته معیشتی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع شد.

سردار بهرامی خدمات‌رسانی نیروی انتظامی و پرسنل این مجموعه در ایام اربعین امسال را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حدود 200 هزار نفر در مرز شلمچه امسال تردد داشتند و نیروی انتظامی از نخستین سازمان‌های بوده که در این منطقه استقرار یافت و اقدام به خدمات‌رسانی زائران کرد.

 وی با اشاره به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی‌ انتظامی گفت: سطح رضایت‌مندی مردم از عملکرد ناجا امروز بالاست و نیروی انتظامی تمامی ماموریت‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را طبق فرامین رهبر معظم انقلاب پیش می‌برد و این رمز موفقیت ناجا است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی سرباز ولایت، نظام و انقلاب است ابراز داشت: هرجا که دستورات رهبر معظم انقلاب جدی گرفته شد پیش رفتیم و روز به روز به اقتدارمان‌ افزوده شد.

سردار بهرامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت قرآن کریم گفت: مردم، جوانان و نیروهای مسلح باید با قرآن انس بگیرند و این انس با حرف و کلام نیست بلکه مأنوس بودن با قرآن باید در عمل ثابت شود در این صورت خیر و سعادت دنیا شامل حال انسان می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه قرائت روزانه آیات قرآن و تدبر در قرآن جدی گرفته شود افزود: خواندن قرآن در منزل فراموش نشود البته ایرانی‌ها در ترجمه و تفسیر قرآن بسیار پیشگام هستند و این نشان‌دهنده نبوغ ایرانی‌ها در این زمینه است.

سردار بهرامی با اشاره به اهمیت قرآنی‌شدن جامعه، سبک زندگی و اقتصاد کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته و براساس تمسک و عمل به آیات قرآن الهی است و مردم ما براساس عمل به قرآن توانستند طاغوت را از کشور بیرون کنند.

وی گفت: هدف انقلاب، یاری کردن دین خدا و حاکم‌کردن ارزش‌ها در این کشور بود و خداوند هم ما را یاری کرد و مردم هشت سال دفاع مقدس را پیش بردند و دشمنی که به خاک کشور تجاوز کرده بود خوار و ذلیل شد لذا ما به وعده‌های الهی ایمان داریم و می‌دانیم وعده‌های خداوند تحقق می‌یابد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ابراز داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که از جنایتکاران عالم انتقام می‌گیرد و طبق این وعده از آل سعود، آمریکای جنایتکار و اسراییل انتقام خواهد گرفت همانطور که از فرعون، صدام و جنایتکاران پیشین انتقام گرفت.

سردار بهرامی گفت: اقتدار، امنیت و آرامش امروزمان به برکت قرآن و آموزه‌های قرآنی است و آینده متعلق به ماست زیرا خداوند وعده داده است که زمین به صالحان خواهد رسید.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ناجا اظهار داشت: انسان با پناه‌بردن به قرآن کریم از لغزش‌ها و خطاها دور می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی به اثرات قرآنی بودن اشاره و بیان کرد: قرآن بزرگترین شفا برای دردهاست و دل‌ها باید قرآنی شود به‌طوری‌که جان‌ با قرآن انس بگیرد و وقتی معارف قرآن در دل و جان نفوذ کند، زندگی و جامعه هم قرآنی می‌شود و فرد از همه بلاها و سختی‌ها دور می‌شود.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت انس و آشنایی با قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فرمودند انس و آشنایی با قرآن کریم ما را به خداوند نزدیک می‌کند و این جلسات قرآنی، دوره‌ها و مسابقات قرآنی مقدمه‌ای است که باید باشد و لازم است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: 170 نفر شرکت‌کننده امسال در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ناجا در استان گیلان شرکت داشتند که 26 نفر به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و همه این افراد افتخاری برای جامعه، نیروهای مسلح و ناجا هستند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از تسنیم، در پایان مراسم از برگزیدگان سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی انتظامی در گیلان تجلیل شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار