مقام یمنی: توقف جنگ در گرو توقف تجاوز و محاصره است / از نزدیکی تهران‌-‌ریاض استقبال می‌کنیم

معاون اداره تبلیغات یمن با اشاره به اینکه از نزدیکی تهران‌-‌ریاض و کشورهای اسلامی به یکدیگر استقبال می‌کنیم، توقف جنگ در یمن را در گرو توقف تجاوز و محاصره دانست.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، تاکید کرد: موضوع یمن، کاملا مشخص و آشکار است و جنگ در آن با توقف تجاوز نظامی و محاصره پایان می‌یابد، اگر تجاوزها متوقف شود، بی‌شک عملیات نظامی هم متوقف می‌شود، به همین ترتیب، اگر محاصره‌ی یمن لغو شود، اقدام نظامی هم لغو می‌شود.

وی افزود:  آنچه در یمن جریان دارد، به دو عامل اساسی مرتبط است، عامل اول، ادامه تجاوز و عامل دوم محاصره است، اگر این دو عامل متوقف نشود، تمام گام‌ها و اقدامات منطقه‌ای برای حل بحران یمن با شکست مواجه می‌شود.

بن عامر درباره نزدیکی تهران – ریاض نیز گفت: هر گامی که کشورهای اسلامی برای نزدیکی به یکدیگر بردارند، از دید ما امری مثبت و ایجابی است، اما اینکه ارتباط آن با یمن چه می‌تواند، باشد باید بگویم که هر تاثیری داشته باشد، ما همچنان بر توقف تجاوز و پایان دادن به محاصره یمن با هدف خاتمه بخشیدن به عملیات نظامی تاکید می‌کنیم.

عبدالله بن عامر تاکید کرد: در حال حاضر تمرکز خود را بر کاهش تنش‌ها متمرکز کرده‌ایم و این موضوعی است که در سخنرانی رهبری انصارالله به آن اشاره شد و جزئیات آن به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

  


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار