موتورسیکلت‌های میلیاردی قاچاق توقیف شدند

جانشین انتظامی استان سمنان از کشف موتورسیکلت‌های میلیاردی قاچاق با تلاش مأموران انتظامی استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود در پی رصد محور مواصلاتی مشهد - تهران به یک دستگاه خودروی کامیونت که بار کولرهای آبی داشت مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

وی به بازرسی هدفمند بار خودرو اشاره و افزود : مأموران موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی 450 سی سی کراس قاچاق را که راننده مابین کولرها پنهان کرده بود ، کشف کنند.

جانشین انتظامی استان سمنان افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری یگان تکاوری ، پس از انجام هماهنگی‌های لازم ، موفق شدند از داخل یک باب منزل مسکونی در شهرستان سمنان ، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فوندا 1300 بی سی فاقد مدارک قانونی و قاچاق را کشف و ضبط کنند.

 سرهنگ میراحمدی گفت: ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را در مجموع 11 میلیارد و 300 میلیون ریال بر اساس نظر کارشناسان اعلام و گفت: در این راستا 2 متهم دستگیر و به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند .

 وی مبارزه قاطع و بی چون چرای پلیس با پدیده قاچاق کالا را یکی از اهداف اساسی انتظامی استان خواند و از شهروندان خواست ، هرگونه اطلاع از انبار کالای قاچاق و احتکار را با شماره 110 به پلیس اعلام تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود .


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار