نماینده مجلس خبرگان رهبری: همراهی مدیران سطوح میانی برای پیشبرد اهداف دولت لازم است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: به دلیل مشکلاتی که برخی از آنها میراث گذشته است و عدم همراهی برخی از نیروها در سطوح میانی، اهداف دولت آن طور که باید و شاید به پیش نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت شامگاه پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب دل‌های همه عاشقان انقلاب و اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان است، اظهار داشت: مرقد مطهر این شهید بزرگوار، قبله‌گاه اهل مقاومت و جبهه مقاومت است.  

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حقیقتاً مصداق آیه شریفه "اِنَّ اللهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ اَنفُسَهُم وَ اَموالَهُم بِاَنَّ لَهُمُ الجَنَّة" است، گفت: شهید سلیمانی با خدا معامله کرد و خدا هم مزد خوبی به ایشان داد.

حاج ابوالقاسم با اشاره به اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی عمر، زندگی، جوانی و حیات خودش را در راه خدا نثار کرد و خداوند هم به این شهید بزرگوار عزت، آبرو و سربلندی داد، افزود: بسیاری از بزرگان و علمای ما در حسرت چنین سرنوشتی هستند.

وی با بیان اینکه همه این‌ها مواهبی است که خداوند در دنیا نصیب حاج قاسم سلیمانی کرده است، ادامه داد: در آخرت هم ایشان حتماً همنشنین بزرگان و شهدای بزرگ اسلام به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) خواهد بود.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با اشاره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: رئیس جمهور و وزرای دولت آیت‌الله رئیسی انسان‌های مجاهد، تلاشگر، ساده زیست و عاشق خدمت به انقلاب هستند و تلاش‌های بسیار زیاری برای تحقق اهداف انقلاب انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و برخی از این مشکلات میراث گذشته است و همچنین به دلیل عدم همراهی برخی از نیروها در سطوح میانی، کار آن طور که باید و شاید به پیش نمی‌رود و البته ما امیدوار هستیم که با تلاش رئیس جمهور و مسئولان ارشد نظام شاهد افق‌های بسیار روشنی در آینده نزدیک باشیم.

استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید , استان کرمان , شهید ,


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار