نیوکاسل با تحقیر تاتنهام به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد

راه‌راه‌پوشان سنت‌جیمزپارک با کسب یک پیروزی پرگل برابر میهمان لندنی‌شان به رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، در دومین روز از هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها نیوکاسل در خانه میهمان لندنی‌اش تاتنهام را با نتیجه 6 بر یک شکست داد که پنج گل نخست تیم میزبان تا دقیقه 21 بازی به ثمر رسیدند.

یاکوب مورفی دو بار در دقایق 2 و 9، جوئلینتون در دقیقه 6، الکساندر ایزاک دو بار در دقایق 19 و 21 و کالوم ویلسون در دقیقه 67 گل‌‌‌های نیوکاسل را در این بازی به ثمر رساندند و تک گل تاتنهام را هم کاپیتان هری کین در دقیقه 49 زد.

با این نتیجه نیوکاسل 59 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر از منچستریونایتد (29 به 9) جای این تیم را در رده سوم جدول گرفت. این در حالیست که نیوکاسل 31 بازی و منچستریونایتد 30 انجام داده‌اند. تاتنهام اما با شکست سی‌و‌دومین بازی فصلش را به پایان رساند تا با 53 امتیازی که داشت در رده پنجم جدول بماند.

در بازی همزمان تیم وستهام با نتیجه 4 بر صفر میزبان خود بورنموث را شکست داد. به این ترتیب تمام دیدارهای هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر به استثنای بازی دو تیم‌ شهر منچستر که در این هفته درگیر بازی‌های جام حذفی بوده‌اند، برگزار شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال با 75 امتیاز از 32 بازی، منچسترسیتی با 70 امتیاز از 30 بازی و نیوکاسل با 59 امتیاز از 31 بازی تیم‌های اول تا سوم هستند.

  


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار