مدیر فرودگاه بین المللی صنعا:

هزاران بیمار یمنی جهت درمان نیاز مبرم به سفر به خارج دارند

مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا گفت: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجود آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از المسیره، خالد الشایف، مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا با اشاره به نقش منفی سازمان ملل در قبال ملت یمن در دوره تجاوز ائتلاف سعودی به این کشور گفت: سازمان ملل باید جهت گشایش کامل فرودگاه بین‌المللی صنعا به اعمال فشار بپردازد.


مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا، فشار و دشمنی مزدوران ائتلاف سعودی را از خودِ سعودی‌ها بیشتر دانست و افزود: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجودآورده‌اند.


وی با اشاره به پروازهایی که از این فرودگاه به اردن برقرار شده ادامه داد: خوش‌بین بودیم که پروازهای روزانه به اردن گامی در راستای کاهش درد و رنج ملت ما باشد، اما کاهش تعداد پروازهای هفتگی از ۶ پرواز به تنها ۳ پرواز در هفته، ما را شوکه کرد.


الشایف افزود: هزاران بیمار یمنی، جهت درمان، نیاز مبرم به سفر به خارج از کشور دارند. همچنین برخی شهروندان در اردن و دیگر کشورها گرفتار شده‌اند و موفق به رزرو بلیت برگشت به کشور نشده‌اند.


این مقام یمنی با ناکافی‌دانستن این تعداد پرواز هفتگی به سمت اردن گفت: ۳ پرواز در هفته نیاز شهروندان یمنی را برآورده نمی‌کند. بیمارانی که جهت درمان نیاز فوری به سفر به خارج از کشور دارند، با رنجی شدید دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار