هلاکت ۱۳ تروریست «جبهه النصره» در حمله هوایی روسیه به ادلب سوریه

در حمله هوایی روسیه به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ادلب سوریه، ۱۳ تروریست از جمله دو سرکرده این گروه کشته شدند.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از المیادین، نیروی هوایی روسیه مواضع گروه تروریستی «جبهه النصره» در استان ادلب سوریه را هدف حملات هوایی قرار داد.


مرکز روسی آشتی ملی در سوریه اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه مواضع گروه تروریستی «جبهه النصره» در استان ادلب سوریه را هدف حملات هوایی قرار داد که در آن ۱۳ عضو این گروه از جمله دو سرکرده آن کشته شدند.


«اولگ ایگوروف» معاون این مرکز در نشستی خبری گفت: نیروی هوایی روسیه محل تجمع شماری از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه کاهش تنش در ادلب منهدم کرد که تهدیدی برای امنیت ارتش روسیه و نیروهای سوریه به شمار می‌رفت.


ایگوروف افزود: حملات هوایی که مخفیگاه‌های زیرزمینی گروه تروریستی جبهه النصره را هدف قرار داد، منجر به کشته شدن ۱۳ شبه نظامی از جمله دو فرمانده میدانی این گروه به نام‌های «ابو یوسف الشامی» و «خالد الیوسف» و زخمی شدن ۲۲ تن دیگر از اعضای این گروه شد.


مرکز روسی آشتی ملی در سوریه ماه گذشته میلادی نیز اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه یکی از مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در منطقه شیخ یوسف در شهر ادلب سوریه بمباران کرد و بیش از ۱۲۰ تروریست را کشت. چند روز بعد، این مرکز دوباره اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه به پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در استان ادلب سوریه حمله هوایی کرد و در نتیجه آن ۴۵ نفر از اعضای این سازمان از جمله چند سرکرده آن کشته شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار