علامتی با مهر مطرح کرد؛

همکاری کانون پرورش فکری با چین، سوریه و نیکاراگوئه مد نظر است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: توسعه همکاری در حوزه تجربیات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای چین، سوریه و نیکاراگوئه در دستور کارمان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفت و گو با مهر، با اشاره به توسعه همکاری در حوزه تجربیات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مختلف گفت: کانون درصدد است تا در بخش بین‌الملل اقدامات مؤثری را انجام دهد که یکی از این اقدامات توسعه همکاری در حوزه تجربیات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای چین، سوریه و نیکاراگوئه بوده که در دستور کارمان قرار گرفته است.


وی ادامه داد: یکی از دلایل توسعه همکاری با کشورهای چین، سوریه و نیکاراگوئه به دلیل سفرهای وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیدار آنها با همتای خود است که در این سفرها صحبت‌هایی شده است.


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سفیر چین در کانون پرورش فکری کودکان حضور داشت و در این حضور و ملاقات، مذاکراتی انجام شد. همچنین در کانون نمایشگاه‌های مختلفی در حوزه بین‌الملل برگزار می‌کنیم تا بتوانیم ارتباطات فرهنگی و ادبی در حوزه کودک و نوجوانان را تقویم کنیم. در این نمایشگاه‌ها شاهد حضور سفرای کشورهای مختلف هستیم.‌


وی افزود: تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در نمایشگاه بولونیا که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، حضور مؤثری داشته باشیم و در راستای تقویت روابط و تجربیات اقدامات مناسبی انجام دهیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار