امام جمعه خرمشهر:

هیچ کس توان مقابله با تکنولوژی انرژی هسته‌ای ایران را ندارد

امام جمعه خرمشهر گفت: اعلام می‌کنیم که هیچ قدرتی توان مقابله با تکنولوژی انرژی هسته‌ای ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره و اظهار کرد: رهبری بر آگاهی از آثار مفید انرژی هسته‌ای تاکید کردند چرا که انرژی هسته‌ای امروزه در امور مختلف پزشکی اعم از تولید ۵۰ نمونه دارو برای تشخیص و درمان مؤثر است و ادعای معاندان در مورد استفاده از انرژی هسته‌ای ادعایی بی اساس است.


وی افزود: دشمنان دروغ می‌گویند و می‌خواهند حساست مردم را بیشتر کنند چون نمی‌خواهند که ایران پیشرفت کند و قصد دارند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.


خطیب جمعه خرمشهر یادآور شد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اعلام کرد که کلید پیشرفت ایران اسلامی مسئله هسته‌ای بوده که در تمام ابعاد زندگی بشر مؤثر است.


وی، فناوری هسته‌ای را فناوری فاخر خواند و گفت: فناوری هسته‌ای، فناوری فاخری است که هر کس آن را در اختیار داشته باشد می‌تواند در تمام امور پیش‌رو باشد و به تعبیر رهبری همین انرژی هسته‌ای باعث شده تا تفکر «ما نمی‌توانیم» ابطال شود به «ما می‌توانیم» تغییر کند.


حجت الاسلام عادل پور در ادامه اظهار کرد: ما به واسطه انرژی، جوانان و امید به همه قله‌ها پیشرفت می‌رسیم و از آمریکا و دیگر سران قدرت کاری ساخته نیست.


امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه به سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا اشاره و بر اهمیت مقوله ازدواج به عنوان دیگر انتخاب مهم بعد از انتخاب دین تاکید کرد.


وی در ادامه تغییر ملاک‌ها، شرایط ازدواج و متزلزل شدن زندگی‌های مشترک را از آفت‌های ازدواج برشمرد و افزود: علت اصلی متزلزل شدن ازدواج دور شدن از آموزه‌های دینی و اعتقادی است که همه باید در این زمینه کمک کرد.


حجت الاسلام عادل پور به کاهش نرخ ارز، سکه و خودرو به عنوان دستاورد دولت سیزدهم پرداخت و در ادامه یادآور شد: در کشور تمام اقلام مهم هستند و کاهش قیمت برخی اقلام کافی نیست بلکه باید به کاهش همه قیمت‌ها پرداخته شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار